Uwe Boll kontroll

Medlem
Uwe Boll kontroll

Surfande in på Gametrailers och där så hadde dem en intressant 3 delars interjuv med Uwe Boll, eller ja den tredje delen kommer på söndag om jag inte minns fel men somsakt det var intressant att se dem 2 första.

Uwe boll för mig så är han väl rätt B-regissör men endå så har jag sett alla hans spelfilmer som har kommit ut. Eller ok jag har ej sett Doungeon Seige och Postal men det lär man väl göra när det kommer till sverige (ej på bio) Men endå så var dom inte helt misslyckade eller ok House of the Dead var rätt jävla dålig men dom andra har inte varit fult så dåliga som tur är.

Jag tycker iaf att det är strongt av Uwe att endå hålla på med sådana här filmprojekt och ser fram i mot att se Far Cry när den väl kommer ut.

#blogg

Medlem
Uwe Boll kontroll

Bloodrayne filmerna är totallt dålig men helt klart måste man se dom P=

Medlem

ajusteja, jo precis Bloodrayne var inte så superbra heller.. Men inte sämre än House of the dead 1 o 2.

Tycker det är synd att inte Bloodrayne 2 har Kristanna Loken,
fast Natassia Malthe är det inte så fel på heller.

Medlem

Hatar Bollen... grejen med honom är helt enkelt att han inte kan göra film. Det är inte bara det att han förstör varenda spelfilm utan om man nu hade gjort något eget för en gångs skull så skulle det bli precis lika dåligt.

Jag menar vi har ju sett att det går att göra film av spel. Spelfilm ska locka konsumenter till branschen inte kasta dom framför ett tåg!


signatur

/ 8Bit Crew :)

Medlem

Alla kan lära sig att göra något bra, som Uwe sa på interjuv så gick endel av hans filmer riktigt bra på bio, Dock ej i t.ex USA.

Min favorit spelfilm är Streetfighter, även om Silent hill var bra så gillar jag Streetfighter mer, och den är känd som en urusel film

Medlem

Tycker också det är positivt att någon faktiskt tar spelkoncept och gör till film. Men kan man inte göra några publiksuccéer så verkar det ju onödigt att fortsätta dräpa spel efter spel. Hittils har det varit okej, men Far Cry? det är faktiskt ett "bra" spel.. nu har det gått för långt.

Medlem

Jo men det som är rätt intressant var att Uwe Boll köpte filmrättigheterna på Far cry innan spelet kom ut.. Så han har haft det ett långt tag.. Och det lilla man har sett ifrån filmen verkar rätt intressant endå.

Medlem

Tror faktiskt att Postal kan bli jävligt rolig, Dungeon Siege kan säkert också bli rätt ok, Jason Statham är ju med så Far Cry har jag inte sett något om, så den kan jag inte uttala mig om. Har heller inte sett någon av Boll's så kallad skitfilmer, vilket kanske är lika bra de

Medlem

Bara att hålla med, konstigt nog är min favorit Alone in The dark av Bolls filmer, Då jag inte har spelat spelet så känns det för mig som en film och inget som man kan ta illa upp.

Såg att dom har lagt upp del 3 av Interjuven, och det kommer visst en del 4 också på söndag sista interjuven.

1
Skriv svar