Gameplay-inspelning & Henrik Schyffert

Skägg.
10 Chambers
Gameplay-inspelning & Henrik Schyffert

[fright][ia=1205][/fright]Igår var det dags för mitt tredje medverkande i Xover-inspelningen av Gameplay, som visas på Aftonbladets kanal 7. Som vanligt var det aktuella nyheter som skulle levereras tillsammans med programledaren Christer. Det går bättre för varje gång, efter ett par torrläsningar lyckades vi få till ett meningsjabbande under inspelningen som kändes ganska naturligt.

I onsdags var jag och @John plus lite annat Hjemmet-folk på Systerobror vid KTH för en kväll med kramp i käken, det vankades Standup. Henrik Schyffert var det stora affischnamnet med fyra komiker som värmare, däribland Hans-Åke Anderssons lysande Bamse-tolkning. Kodjo Akolor bör också nämnas, han var grym så jag hoppas att jag får se mer av honom.

Det är svårt att inte skratta åt Schyffert, han har sådan humorpondus att det räcker med att han står och flinar så är det roligt. Den första kvarten var mestadels publikförolämpningar men efter det kom lite mer arbetat material som framkallade breda skrattsalvor. Att garva i två och en halv timme kan jag rekommendera alla att göra ibland.

#blogg


signatur
Inaktiv
Gameplay-inspelning & Henrik Schyffert

Jag tyckte att jag kände igen John Severinson!

Vågade dock inte gå fram o säga hej, tänk om man hade fel!

Håller även med, Henrik Schyffert stenägde den kvällen. Kommer aldrig mer att kunna lyssna på Tomas Ledin utan att tänka på dennes ... you-know-what ...

Skägg.
10 Chambers

Fastän han körde samma skämt förra året på Systerobror är det lysande, älskar hur han knyter ihop det i slutet. Vi hängde framme till höger, precis bakom komikerfållan.


signatur
Inaktiv

Var själv med min grupp nästan längst fram till vänster inne i sardinburken. Fan vad varmt o trångt det var där, och fötterna sa ifrån efter ngr timmar, men det får man tåla

1
Skriv svar