Microsoft visar upp kommande produkter

Robot
Inaktiv
Microsoft visar upp kommande produkter

När kommer ultimate(gamla namnet) keyboard då. Hittar inget på deras hemsida och det finns en knapp buy now men den funkar inte=(

Medlem

"upp kommande" lite särskrivning där

Inaktiv

For $249.95, it will go on sale in February. Specific date is unknown.

Inte alls trevlig info!

Från NH.se
Wireless Laser Mouse 8000 som levereras med tangentbordet använder sig av Bluetooth-teknik och går att ladda på 90 min med laddningsstationen. Priset på Microsoft Wireless Entertainment Desktop 8000 ska ligga på 2549 kronor och borde dyka upp i butik inom en snar framtid.

Annan källa:
The Wireless Entertainment Desktop 7000 will be $149.99 in January 2007, and the Wireless Entertainment Desktop 8000 will be $249.99 in February 2007. ? Jason Chen

Medlem

Wow.. gillar vad jag ser!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Detrol:

"upp kommande" lite särskrivning där

Nja, du tänker nog på engelskans upcoming. Tänk istället "visar upp" och "kommande produkter".


signatur
Medlem

Ahhh, tänkte för snabbt där

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Detrol:

"upp kommande" lite särskrivning där

Nja, du tänker nog på engelskans upcoming. Tänk istället "visar upp" och "kommande produkter".

Det skulle nog funka vilket som.

BS-mätaren gick i taket:
Now you can transition between work and fun with unprecedented ease and comfort.
Allvarligt, är det någon här som har faktiska problem med att nyttja samma tangentbord till spel och arbete?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Tycker inte om ergonomiska tangentbord för spel känns helt off men jag är pilnisse för dom som är wasd är det nog lättare.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

Tycker inte om ergonomiska tangentbord för spel känns helt off men jag är pilnisse för dom som är wasd är det nog lättare.

Separationstecken FTW!

Medlem

Väx upp.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av elak.:
Skrivet av Notumforce:

Tycker inte om ergonomiska tangentbord för spel känns helt off men jag är pilnisse för dom som är wasd är det nog lättare.

Separationstecken FTW!

word

Medlem

pff, varför måste dom göra trådlösa möss och tangent bord?
+umm, slipper det negativa med sladden? (vad det nu är)
-batterier kostar apmycket (lite mindre om man har laddningsbara men inte värt slantarna)
- väldigt få modeller som varnar om batterierna börjar ta slut eller en visar en batterinivå (känner till 1 mus för det)
- trådlösa tangenbord tenderar att tappa bokstäver och multi kommandon när batterierna börjar bli dåliga eller man är lite för långt bort.
- kan ibland vara ett helvete med sändar <-> motagar bitten
- trådlöst kostar alltid mer än den tråd bundna motsvarigheten.

så tyvärr microsoft jag tänker inte köpa era vista produkter, trådlöst är inte framtiden, det är ett kostsamt alternativ för dom som inte vet bättre.

*edit'
http://www.artlebedev.com/everything/optimus/
Där är ett tangent bord som ska köpas däremot, hoppas bara dom får rätt känsla på tangenterna och att det inte kostar för mycket.

Medlem
Skrivet av Haghala:

Där är ett tangent bord som ska köpas däremot, hoppas bara dom får rätt känsla på tangenterna och att det inte kostar för mycket.

Ha ha. Jo, det kommer den att göra

Håller dock med om blåtand.
Dravell!
Sladd ska det vara!


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Har asjälv en Logitech G7 Laser mus som är trådlöst och nått MS trådlöst tangentbord, fungerar utmärkt, var tvungen att byta då min sambo inte vill ha sladdar synliga och jag tänkte där rök allt var kännsla osv heter men icke.
fungerar utmärkt, batterierna inga problem och inget problem med sändning osv förvånansvärt bra, enda som var at det kostade lite mycket.

BTW så såg det där tangentbordet ut som sånt där "LAPTOP" bord och sånna avskyr jag.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ska det inte stå nåra tecken på tangenterna?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Spectral:

Ska det inte stå nåra tecken på tangenterna?

Det var bara en prototyp, det färdiga tangentbordet kommer självklart med svensk layout.


signatur
Medlem

Mjaah. Gillar inte trådlöst, får mig direkt att tänka på lan med kompis som kör trådlöst "aah, kan inte lira, måste ladda musen.." ><..
Skulle aldrig orka med trådlöst, bara frustrerande.

Inaktiv

Bland logitechs möss (och förmodligen också MS kommande) är det enda problemet med trådlösheten att mössen väger alldeles för mycket. Lagg är inget problem. För möss med laddstationer är inte laddningen något problem då man bara behöver lära sig att sätta musen i stationen när man går ifrån datorn. Just MX700 fick jag nog totalslut på batterierna en eller två gånger de åren jag hade den. Jag har dock bytt ut den mot en 510 för att jag tyckte att den väger för mycket.

Så för er som inte lider av vikten kan jag definitivt rekommendera en trådlös mus.

Trådlösa tangentbord känns helt meningslösa om man inte behöver flytta på det (ofta).

Medlem

enda fördelen med trådlöst skräp är att om man har tv'n inkopplad lätt kan flytta sig till soffan och styra filmer etc, samt att man kan spela på tv'n enklare om man tänkt sig det. ananrs är det bara jobbigt, jag menar det är ju inte direkt någon stor mängd sladda rpå skrivborde om man är lite smart. Däremot under skrivbordet, men det kommer man ju inte undan endå, iallfall inte förän trådlös ström överföring kommer. Sen batterier, ush


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar