Nya skärmdumpar på Lost Planet

Robot
Medlem
Nya skärmdumpar på Lost Planet

Det här är ett av spelen som man måste se i rörelse innan man kan uppskatta det till 100%.. Det här är ett givet köp!! Det här och GoW kommer bli dem grymmase 3dje person spelen det här halvåret till 360.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Har kört demot en hel del och en sak som är säker är att det är ett av dom snyggaste spelen på marknaden just nu. Jag har aldrig som 3D-grafiker sett lika läckra och lena animationer som i Lost Planet. Att dessutom köra upp det på en 32" Widescreen HDTV gör inte saken värre heller

Medlem

ja spelet äger och explosionerna & animationerna får ett MVG.

Medlem

Plus att det finns co-op ^^

Mechar med stora vapen och den urlöjliga möjligheten att montera loss kanonerna och kånka om kring på dessa till fots?

Det räcker för mig, jag springer och köper spelet så fort det finns i butik!

Medlem

Moget att släppa bilderna i 458x258 de ska vara i 1024x768 eller ännu hällre 1280x960


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

bah fasen skulle det inte komma i år

1
Skriv svar