Nytt gratismaterial i Red Orchestra framöver

Robot
Medlem
Nytt gratismaterial i Red Orchestra framöver

Gratis är bra.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Fifan, det är såhär det ska se ut.. tripwire tänker fortf på kunderna å inte bara på pengar ála EA.

Skribent

Någon som har en aning vad det är för fordon som kommer att lanseras i framtiden?

Medlem

Antagligen trucken som ryssarna hade i moden. Den andra vet jag inte faktiskt kanske ett annat fordon istället for den så kallade clowncar bilen som finns nu.

Medlem
Inaktiv

Hoppas på mausvagnen, hähä.
Spelade nyss, lärde ryssen att simma i volga efter total seger i stalingrad.

http://www.panzer.punkt.pl/download/panz_wallp2/maus.jpg

Inaktiv

Var ett tag sen man lirade RO. Har det kommit upp fler servers nu eller?


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

Var ett tag sen man lirade RO. Har det kommit upp fler servers nu eller?

Oh-ja!

Medlem
Skrivet av calle_:

Hoppas på mausvagnen, hähä.
Spelade nyss, lärde ryssen att simma i volga efter total seger i stalingrad.

Lol ja...kul...den nån får åka i en prototyp och vill någon annan åka får dom ha en utan kanontorn


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jag gillar både RO och Tripwire.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av calle_:

Hoppas på mausvagnen, hähä.
Spelade nyss, lärde ryssen att simma i volga efter total seger i stalingrad.

Lol ja...kul...den nån får åka i en prototyp och vill någon annan åka får dom ha en utan kanontorn

Precis. Men i ett lite fiktivt RO?
Den blir nog en smula stationär dock, då ingen vagnbana bjuder på välasvalterade vägar. Men betänk att den i så fall blir omöjlig för moskoviterna att slå ut, och har en - mer än tillfredställande - eldkraft. Toyoh! ^_^

Inaktiv

In med Königstiger och Dora/Gustavskanonen.


signatur
Medlem

Har dom sturmmörser i RO? Annars hade det varit rätt skoj.

Men Calle_ visst är det kul med lite fiktiv - men det är samtidigt lite dumt eftersom dom inte kan vara helt säkra på hur pass stor slagkraft det hade varit om alla prototyperna fått chans att vara med i kriget

Jag har inte spelat RO sen den första släpptes så jag vet inte hur mycket grejer dom laggt till - men dom kunde börja göra olika modellerna av de olika tanksen istället. Hade varit en nice touch. Har man tillgång till at kanoner i spelet också?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Har dom sturmmörser i RO? Annars hade det varit rätt skoj.

Men Calle_ visst är det kul med lite fiktiv - men det är samtidigt lite dumt eftersom dom inte kan vara helt säkra på hur pass stor slagkraft det hade varit om alla prototyperna fått chans att vara med i kriget

Jag har inte spelat RO sen den första släpptes så jag vet inte hur mycket grejer dom laggt till - men dom kunde börja göra olika modellerna av de olika tanksen istället. Hade varit en nice touch. Har man tillgång till at kanoner i spelet också?

Mösare :D!
Och så var ju bara mausvagnen ett försök från mig att vara lustig.
Stationära kanoner är utplacerade kring viktiga punkter, men konstigt nog har man ingen möjlighet att använda dom, trots man spelar som PaK-soldat. Vilka borde ha utbildning.

Medlem
Skrivet av calle_:

Mösare :D!
Och så var ju bara mausvagnen ett försök från mig att vara lustig.
Stationära kanoner är utplacerade kring viktiga punkter, men konstigt nog har man ingen möjlighet att använda dom, trots man spelar som PaK-soldat. Vilka borde ha utbildning.

Ahh hehe jag trodde faktiskt du var allvarlig


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Woho! GRATIS!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

visst klingar det bra? graaaatis~~

1
Skriv svar