HL2 - min ärkenemesis!

Medlem
HL2 - min ärkenemesis!

Jag har nu köpt The Orange Box, installerat allt och tänkt att jag ska spela igenom hela HL från början till slut (inkl episoderna), nåväl efter att ha installerat allt (autostart funkade inte) och steam har uppdaterat alla spel så drar jag igång HL2 och spelar ett par timmar. Så här långt går allt bra. När jag sedan startar HL2 ett par dagar senare så ser allt ut som vanligt, men när jag ska ladda senast sparade spel så kraschar exe-filen. Samma sak händer när jag ska starta ett nytt spel. Jag blir så jävla trött. Förra gången jag skulle testa HL2 så slutade AI:n att fungera, så går det tänkte jag som inte hade köpt spelet den gången. Men nu händer det alltså igen. Fyfan vilken jävla Taiwanesisk skit. Det verkar inte vara meningen att jag ska spela detta överhypade spel, så nu undrar jag om någon kan ge mig en kort sammanfattning av storyn så att jag kan hoppa på Episode 1 direkt. Tar oxå gärna emot tips på lösning av problemet, ominstallation är inget jag ser fram emot. -.-

TF2 fungerar å andra sidan utmärkt och är mycket roligt, skönt att få vara en nub igen! Men det gör inget, bara man kan spela någon timme nån kväll i veckan så räcker det för mig.

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Avstängd
HL2 - min ärkenemesis!

Kolla på Steams supportsida. Borde stå något där. Annars kan du kolla in den här sidan om du vill ha handlingen:

http://members.shaw.ca/halflifestory/timeline.htm

Medlem

tackar tackar, ska kolla när jag kommer hem från jobbet


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar