Robot
Dead Rising

Capcom tycks ha en förkärlek för zombies men även om Dead Rising innehåller fler odöda än någonsin tidigare bär det inte någon ytterliggare likhet med utvecklarens mjölkko Resident Evil. Dead Rising handlar nämligen inte så mycket om äventyr och skräck utan mer om en stor dos våld och humor som efter tillagning kryddats med lite mer våldsamheter.


Medlem
FZ mörsar zombies i Dead Rising

Jönköping har blivit Tömt på detta spelet, jag visste väll att jag skulle ha förbeställt. Idag tog jag iallafall och beställde det från Spelbutiken, hoppas på leverans imorgon.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Chris, men det är ju jag!

Inaktiv

helvete, jag vill ha såna här pc-spel...
sitter jämt å nöter The Warriors hos en polare på hans ps2a, så jäääävla bra spel


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Jäkligt roligt spel, gillar det mer och mer.

Medlem

Me likes this game

Youtube-proffs

Ska köpa det om 10 dagar mums.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Värdigt betyg, mycket bra spel.


signatur
Medlem

Går inte att välja femman enkelt hos mig, då jag öppnar betygfönstret i Firefox. Den hamnar för långt ute åt höger.

Är jag den enda?


signatur

1338 - One Step Above

Kommer det släppas till PC?


signatur
Inaktiv

Det är så sörens mycket bra spel nu, hade jag fått bestämma (och inte min plånbok) skulle antagligen Dead Rising, Saints Row och Enchanted arms stå i hyllan ibland de andra spelen nu...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Flakmonkey
Skrivet av dofilusåkaffe:

Kommer det släppas till PC?

Nej

Medlem

Verkar riktigt roligt det här spelet. Synd att jag inte har en 360 ;o

Medlem

åhh, WII eller 360? :\


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

det som förstör spelet är att man måste stressa igenom det och att man inte kan spara när man vill


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Som en ZOmbie älskare man är så är detta de underbaraste spel jag nånsinsin spelat, no1 hos mig!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

det som förstör spelet är att man måste stressa igenom det och att man inte kan spara när man vill

Man kan ju skita i storyn om man vill och bara gå runt och slakta zombies eller rädda människor. Jag gör det själv för tillfället. Ett läge där man själv kunde bestämma i vilken takt man ville spela storyn hade dock varit välkommet.

Inaktiv

Varför kommer alla feta och coola spel till 360?!
Vi vill ha dem till PC istället.
Vill ha Saints Row till PC!


signatur

.

Flakmonkey
Skrivet av Night Hawk:

det som förstör spelet är att man måste stressa igenom det och att man inte kan spara när man vill

Tycker samtidigt att det hjälper stämningen en hel del... hade man kunna ta det i vilken takt man ville så hade det inte funnits något stressmoment alls och det hade varit på tok för enkelt

Medlem

FAN vill ha det här te PC eller ps2!, åååh jag önskar att de bara fanns en enda jävla konsol i världen så man slipper sånt här!!!! iiih

Inaktiv

Då jag är stor zombie-fanatiker så kan jag bara säga att detta är ett av de roligaste spelen jag någonsin spelet. Det är topp tre för mig alla genres

Jag älskar det och det är i princip det enda som spelas hos mig just nu. Ska fixa alla achievements ju

Jag har blivit dead risings motsvarighet till wowspelarna


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Vill också ha... till PC!!!

Inaktiv

Detta spelet var fan asjobbigt. Råkade missa ett Case och sedan blev fasan att alla bara försvann.
Så fick göra om.

Men min slutpoäng blev 1 300 000.

Skrivet av "\Burzum Mashtar:

Vill också ha... till PC!!!

Man får T.o.m fps drops på Xbox 360.

Inaktiv

Testade demot och tyckte de va tråkigt, likaså alla mina kompisar. jag hoppas att det bara är ett dåligt demo.

Medlem
Skrivet av Wahlgren:

Jag har blivit dead risings motsvarighet till wowspelarna

Måste kännas skumt att vara mer asocial än en wow spelare som iaf har sina e-buddies att levla med


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

1
Skriv svar