Demo av F.E.A.R.: Extraction Point

Robot
Medlem
Demo av F.E.A.R.: Extraction Point

lol kommer inte in på nån länk att tanka

Medlem

är dom först med att ha en demo på en expansion. Har aldrig hör någon annan ha det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Half-Life: Opposing Force hade en demo.

Medlem

Gud vilken dålig demo... rum, fiender, rum, fiender... kunde lika gärna vara en bana från orginalet.

Medlem

Det var SÄMRE än originalet. Det var ju typ inga ambienta ljud alls. Var var atmosfären?

Medlem

Tycker Fear originalet suger som spel redan, så jag kan tänka mig detta suger ännu mer!?! Och jag kan inte förstå varför F.E.A.R är så krävande, för tycker det är sååå fult. Jag tror inte det är effekterna som är så krävande i spelet, utan helt klart dåligt optimerat spel...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

multiplayer sög pung... gissar att detta gör det också... tror dom att dom kommer sälja mer av skiten om dom släpper en demo först eller? ....skräp

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

är dom först med att ha en demo på en expansion. Har aldrig hör någon annan ha det.

Half-Life: Opposing Force som nån sa och warhammer 40k dark crusade.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

är dom först med att ha en demo på en expansion. Har aldrig hör någon annan ha det.

Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII hade också ett demo.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Tycker Fear originalet suger som spel redan, så jag kan tänka mig detta suger ännu mer!?! Och jag kan inte förstå varför F.E.A.R är så krävande, för tycker det är sååå fult. Jag tror inte det är effekterna som är så krävande i spelet, utan helt klart dåligt optimerat spel...

Dåligt optimerat = Ja, men när du väl har en dator som kan hantera den så är den helt superb. Ett av dom bästa FPS jag spelat på mycket lång tid (singelplayer då)

Skrivet av natashero:

multiplayer sög pung... gissar att detta gör det också... tror dom att dom kommer sälja mer av skiten om dom släpper en demo först eller? ....skräp

Du gissar på det för att multiplayer delen sög? Du har inte spelat singelplayer delen av F.E.A.R alls eller? För den rockar röven av det mesta. Jag är säker på att F.E.A.R: Extraction Point kommer var minst lika bra som F.E.A.R

Edit: Första fear: 9.1/10 på Gamespot, 90% på PCZone....skit? Knappast.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Han kan väl tycka att det är skit för det. Jag tyckte inte heller det va direkt roligt. Möjligtvis inte skit, men tråkigt.

Medlem
Skrivet av Daven:

Han kan väl tycka att det är skit för det. Jag tyckte inte heller det va direkt roligt. Möjligtvis inte skit, men tråkigt.

Smaksak förstås, men som han sa det så låter det som om han grundar sin åsikt på Fear combat och inte singleplayer delen. Jag kan iofs ha fel, men så tycker jag det låter.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja grundar man sin åsikt på ett SP spelt helt på MP delen får man skylla sig själv.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

jöse mig vad det hackade i det blodiga rummet.. helt makalöst.. se själva

http://img46.imageshack.us/my.php?image=2aa8.jpg

Inaktiv

Jag gillade bara minigun:en.


signatur
Medlem

Jag älskade orginalet, verkar vara ensam om det? Tankar det nu iaf. Är det som orginalet har jag inget o klago på

Medlem

Gillar orginalet starkt, så detta är ett givet köp för mig.

Medlem

Orginalet saknade en bra bandesign och en bra MP. Bandesignen var som att den var gjord på -90 talet...och varför ska det alltid vara lagor lokaler och träboxar med i alla FPS, man blir så trött.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Huhu, i det blodiga rummet fick man lite panik. Snabba jävlar. Bandesignen känns lite tam. Men mycket röj, mycket snyggt röj. ^^

Diggade orginalet, detta likaså. Demot var däremot lite kort.

Medlem

Orginalet hadde en "Less is more attityd" som om man har en rejäl dator skapade en bra verklighetskänsla, men det här, vilka designdvärgar. Varför fantisera ihop betongpelarna så kraftiga att dom kan bära ett svart hål och sen, dels inte ha något på dom och dels perforera botten på pelarna med rör. hundra spänn på att fullversionen kommer ha en skruvhiss.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Dåligt optimerat = Ja, men när du väl har en dator som kan hantera den så är den helt superb. Ett av dom bästa FPS jag spelat på mycket lång tid (singelplayer då)

Jag har en highend dator, och spelet flyter på jättebra för mig. Men jag tycker spelet är värdelöst för det... Helt j@kla värdelöst... tråkigt och inte alls skrämmande... Näe sämsta köp av alla spel jag köpt... har inte ens spelat klart det, tröttnade innan..


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Slutscenen i orginalet var ju en av de mäktigaste slutscener i ett spel nånsin.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Medlem
Skrivet av HaZe303:

Jag har en highend dator, och spelet flyter på jättebra för mig. Men jag tycker spelet är värdelöst för det... Helt j@kla värdelöst... tråkigt och inte alls skrämmande... Näe sämsta köp av alla spel jag köpt... har inte ens spelat klart det, tröttnade innan..

Då är det definitivt en smaksak - jag lirade igenom det 2 gånger och är fortfarande sugen på att spela igenom det igen. Men att kalla det värdelöst är att ta i imo...det hade inte fått så mycket poäng i recensioner eller haft så många som gillar det om det nu verkligen varit värdelöst.
Värdelöst är det när det är som Daikatana eller Mortyr


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Slutscenen i orginalet var ju en av de mäktigaste slutscener i ett spel nånsin.

Ja det var jävligt nice slut på spelet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kan man bara köra allt på max så ser det riktigt bra ut. Givet köp för mig när det kommer ut, tyckte det första var riktigt bra.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Fear hade mycket kul action och spelet var roligt att spela... just bara det... spela... sen när man tittar på manus och regi, på karaktärer och story så ser man bara fel överallt. Fear är ett jävla rip off jippo som tror att flickor med svart hår är såååå ruggiga. De som försvarar storyn i Fear har mentala problem, eller inte sett bra filmer eller läst bra böcker. Om Fears story är kvalité, då kan jag garantera orgasmer när ni väl ser film, läser böcker eller går på teater.

Jag tycker Fear multiplayer är kul och även SP var något kul, men det är INTE läskigt och det finns INGEN bra story.
Detsamma med Condemned (samma utvecklare)... det företaget måste fan skaffa sig en dramaturg, för det är skrattretande vad de åstakommit.

1
Skriv svar