Fler åsikter om IntelliMouse 3.0

Robot
Medlem
Fler åsikter om IntelliMouse 3.0

Är inte så värst insatt, men är inte 450 dpi väldigt lite? Diamondback har 1600 och lasermöss har ännu mer.

Inaktiv
Skrivet av Svenpa:

Är inte så värst insatt, men är inte 450 dpi väldigt lite? Diamondback har 1600 och lasermöss har ännu mer.

Gör inte så stor skillnad om du inte har väldigt hög känslighet.

Medlem

DPI:n är rätt så överreklamerad. Lite som att sälja grafikkort för att de har höga nummer.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Måste erkänna att MS har gjort möss som har väldigt go passform och känsla, jag har dock dålig erfarenhet av MS-möss när det gäller strömåtgång på sladdlösa möss samt att mjukvaran som följer med är dålig. Men detta har säkert blivit bättre, speciellt strömåtgången. Nu sitter jag med en Logitech, som jag är nöjd med och kommer ha tills den ger upp. Kanske det blir en MS-mus nästa gång?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

"Orginalversionen" av IE 3.0 har jag hållt högst av alla möss en mycket lång tid. Hur länge som helst nästan. Så när den började glitcha lite grann efter säkert 6+ års tjänstgöring var jag rädd att allt hopp var borta. Köpte dock en Razer Copperhead och av dom två är Razer:n en bättre mus och jag ser fram emot många år med den.

Det sista lät ju väldigt nördigt. Men det xiter jag i.


signatur

system: online

Redaktör

Gillade gamla Intellimouse Explorer 3.0, den enda nackdelen var att fjädern i scrollhjulet gav upp ett par veckor efter att garantin gått ut...


signatur
Medlem

Jag handlade in en så fort den kom ut och var jätte nöjd med den tills den dagen då sladden fick glapp kontakt precis vid utgången på musen. Som tur var så hade jag ca. en månad kvar på garantin så jag fick en ny, men efter typ 6-8 månader upprepades samma sak ...så jag lämnade in den, fick pengarna tillbaka och handlade logitech sen dess sittar jag fast bland logitechs produkter och är extremt nöjd. Nu har jag logitechs MX 510 och är nöjd med den, Funderar på logitechs G5 mus , men den här som jag har nu vill inte gå sönder .

Inaktiv

Jag är rätt sugen på att skaffa mig en då det utan tvekan är det pekdonet jag trivts bäst med, mycket pga utformningen. Nya möss är för små, punkt.
Men det jag oroar mig för är herzen. Jag har vant mig med sinnesjukt mjuka 500hz med min copperhead och jag misstänker att det skulle kännas bedrövligt att gå ner.
Tycker helt klart att dom borde ha uppdaterat tekniken något mer, men vem vet kanske går det att få den gå stabilt med fina inställningar.

Medlem

Jag blir nästan nostalgisk

1
Skriv svar