Dungeon Siege II: Deluxe Edition annonserat

Robot
Dungeon Siege II: Deluxe Edition annonserat
Medlem
Dungeon Siege II: Deluxe Edition annonserat

Jag köper!

Medlem

usch, detta spelet var väl ändå inget vidare. Jag tyckte ettan var bra men tvåan var ju rena katastrofen. Det var en fröjd att få installera Diablo 2 efter man spelat detta ett par timmar för att få känna på riktig spelkänsla

Mitt sämsta köp sedan The Goonies 2 på NES...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Som sagt 1an var guld 2an var ju ett totalt misslyckade tycker jag..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Som sagt 1an var guld 2an var ju ett totalt misslyckade tycker jag..

second that!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Underligt, jag tycker 2:an var kanon rolig. Håller på att lira igenom det för tillfället (och expansionen). Var evigheter sen man lirade ettan, kanske får ta upp det igen sen också.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hmm tyckte att 2an var roligare än 1an imo. 2an hade enligt mig en mer helhet än 1an och var riktigt roligt att spela i coop.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar