Expansion till Oblivion avslöjad?

Robot
Medlem
Expansion till Oblivion avslöjad?

Får jag fråga var spelbutiken skulle få infon ifrån ? Det skulle ju bara kunna vara en läcka, eller så är det falskt. I vilket fall som helst så borde Bethesda skriva sanningen.

Medlem

Sanningen? Det är ju inte så att dom nekar nått. Är dom inte redo att avslöja titeln officiellt än så finns där antagligen en anledning till det.

Som sagt så är det väl antingen en läcka eller så ville affären bara få uppmärksamhet. En expansion lär komma förr eller senare i vilket fall.

Medlem

finns inga bilder :S


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mmm...det här gillar man att höra Köpte själv Morrowind+dess expansioner igår (hade redan morrowind och bloodmoon, men va fan - man fick alla 3 för 99:- på webhallen).
Helt givet köp!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

finns inga bilder :S

Jodå, det fanns ett screenshot som visade hur det sett ut på sidan


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Gott. Ännu mer speltid.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

yea, mer att göra gotti, hoppas de utökar världen mkt


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Tycker de kanske ska ta och patcha spelet först. Spelet är oehört ooptimerad.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Tycker de kanske ska ta och patcha spelet först. Spelet är oehört ooptimerad.

Vem vet - kanske kommer med expansionen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Man får verkligen hoppas det, det går inte att spela spelet utan att bli förbannad på bla. minnesbuggarna...det förstör spelglädjen


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

En expansion kan inte fixa ett i grunden trasigt designat spel.

Förresten, den lär väl säljas i delar. Köp de nya områdena för 10$, de nya karaktärerna för ytterligare 10 och storyn för 20. Så får man ju valfriheten att välja vad man vill ha.

Medlem

Själv har jag enbart haft ett problem under alla dom tonvis med timmar jag spelat Oblivion. Fick lite klydd med att kärring satan vägrade ge mig Anti-vampire potion trotts hon fått allt hon skulle. Men det är allt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Min speltid har nu kommit upp i över 250+ timmar.... och jag har inte ens haft ett enda problem än och då får man hoppas på att expantionen ska kan ge iaf ett tiotal timmar till.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

yay tipstack
Jag hoppas att dom först och främst utökar världen och lägger till lite mer HQ-texturer

Lite optimeringar av diverse animationer skulle inte heller skada

1
Skriv svar