Nytt Star Wars-spel i görningen

Medlem

hoppas det blir något kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Åhh hatar att spelet ska utspela mellan "episod 3 och 4". Låt bli filmerna nu ffs och hitta nåt eget i Star wars univerusmet. KOTOR var ett utmärkt exempel på ett spel som inte hade ngt att göra med filmerna, men som ändå hade en utmärkt story (1:an inte 2:an)


signatur

yolo

Medlem

Hmmm, vill minnas att jag såg filmen redan efter E3 i år tillsammans med en tech demo för ett nytt Indiana Jones spel.

Jag misstänker dock att det rör sig om något väldigt ordinärt platforms / vifta sabel spel, tycker inte LA har gjort något unikt de senaste 10 åren.

När jag läste beskrivningen tänkte jag på Star Wars: Lethal Alliance, till psp och ds dock, som de avslöjade nyligen. Men det kan nog vara något liknande.

Medlem
Skrivet av Tony:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

http://www.lucasarts.com/products/shadows/

shadows of the empire kanske?

De har släppt systemkrav på Shadows of the Empire redan, verkar vara väldigt optimerat.

Citat:

System Requirements
OPERATING SYSTEM: 100% Windows95 DirectX compatible computer required Windows 95 required.

GRAPHICS CARD: 3D Accelerated PCI Graphics card required. 3D Accelerated PCI Graphics card required. Currently supported 3D cards: Diamond Monster 3D, Orchid Righteous 3D, Hercules Stingray 128/3D, Creative Labs 3D Blaster, Intergraph Intense 3D, as well as other cards supported by the following chipsets: 3Dfx Voodoo, Rendition Verite 1000, Permedia 2 or other chipsets with similar or better performance.

CPU: Pentium 90 or faster required for 3Dfx chipsets. Pentium 133 or faster required for other supported 3D graphic chipsets.

MEMORY: 16MB RAM required.

CD-ROM: Quad speed CD-ROM drive required.

SOUND CARD: 100% Windows 95 compatible 16-bit sound card required.

INUPUT DEVICE: 100% Windows 95 compatible keyboard, mouse, or joystick required (joystick recommended).

det var ju mitt svar till

"Jaaaaaaaa! Ännu ett starwars spel med ljussabel viftande fjantar, trött på Jedis i all former....

Vore mycket coolare om the gjorde ett smugglar/stealth spel med nån Han Solo liknande snubbe istället."

Kolla på posten över mitt svar så ser du kanske vad ja svara på läs om gör rätt

Medlem
Skrivet av ghoül:

faaaaaaaaaaaan va sköönt de verkar vara när man ser på filmen,
ser ut som tidperioden är mellan episode 3 och 4 när man ser stormtrooperna

hoppas också de e thirdpersion action/rpg, bara storyn är riktigt fet, och inte bara massa slakt

sen drunken monkey boxer så är shadow of the empire ett gammalt action spel te nintendo 64, ett av av dem sämre sw spelen

Kom till PC också, senare och det var inte dåligt.

Inaktiv

vf skriver ni på fz alltid fel .... först sa ni att rainbow six vegas skulle komma till PC men det ska den ej jag har varit inne på flera hemsidor och där finns det ingen PC version med... och nu säger ni att detta s.k nya sw spelet kommer att finnas till PC med men nej och åter nej ... utan kommer bara att komma till 360 och ps3..... såg det på gametrailers.com filmen ......

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

vf skriver ni på fz alltid fel .... först sa ni att rainbow six vegas skulle komma till PC men det ska den ej jag har varit inne på flera hemsidor och där finns det ingen PC version med...

Jag har sett på flertalet andra spelsidor att det ska komma till Pc.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

tror jag inte på .....vill gärna se dina s.k sidor

Medlem
Skrivet av david_dellblom:

tror jag inte på .....vill gärna se dina s.k sidor

Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om du tror det eller ej och jag är tyvärr inte din springpojke..leta själv så ska du se att du hittar.

(pallar fan inte gå igenom alla sidor igen men det finns där - belive me)

Edit: ditt sätt att säga "dina s.k sidor" gav mig dåliga vibbar så du kan gott leta själv


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

...men eftersom jag är en helylle kille:

http://www.tothegame.com/boxshot.asp?picnum=uk&id=5130


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

hehe tack så mycket ankh

Inaktiv

De kommer att komma ett nytt kotor spel, ni kan läsa om det här:
http://www.killermovies.com/forums/archive/index.php/t-361276...

Medlem

Såvitt jag kommer ihåg så är det där ett gammalt citat från förra året i den där tråden du länkade, som BioWare sa var ett falskt uttalande. BioWare har ju varken förnekat eller bekräftat en uppföljare än så långe, såvitt jag vet.

12
Skriv svar