David McLean skeptisk till PS3-lanseringen i Europa

Robot
David McLean skeptisk till PS3-lanseringen i Europa
Flakmonkey
David McLean skeptisk till PS3-lanseringen i Europa

Visst blir man förvånad när Sonys värsta konkurrent är skeptisk till deras konsol ^^

Medlem

jag är inte förvånad heller. Har för mig att det var problem med PS2 lanseringen med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Jag tror dom överskattar hur många PS3 dom får sålt vid releasen ^^

Medlem

"vidare säger han att det inte skulle vara helt otroligt om lanseringen i Europa skjuts fram ytterligare."

HAHAHAHA


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

hehe kul med trash talking mellan konkurrenter


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Visst blir man förvånad när Sonys värsta konkurrent är skeptisk till deras konsol ^^

Nu sa han väl inget om deras konsoll, utan om lanseringen? Eller missade jag något? iofs borde ju MS vara dom som vet gällande lanseringar! De är väl de enda mig vetandes som "lyckats" med en världslansering? (pratar givetvis ang. konsoll då (x360))

Inaktiv
Skrivet av REAL:
Skrivet av Nosnos:

Visst blir man förvånad när Sonys värsta konkurrent är skeptisk till deras konsol ^^

Nu sa han väl inget om deras konsoll, utan om lanseringen? Eller missade jag något? iofs borde ju MS vara dom som vet gällande lanseringar! De är väl de enda mig vetandes som "lyckats" med en världslansering? (pratar givetvis ang. konsoll då (x360))

Ja, det är sant. Vad de dock misslyckades med var tydligen kvalitetskontrollen på konsolerna som de lanserade.

1
Skriv svar