Nyversion av IntelliMouse Explorer 3.0 testad

Robot
Nyversion av IntelliMouse Explorer 3.0 testad
Inaktiv
Nyversion av IntelliMouse Explorer 3.0 testad

OMG YESS! Min 3.0 var sladden kappad av en kanin. Var så nära att jag trampa ihjäl den alltså!


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Bästa råttan någonsin!
Längtar tills jag får hålla en i min hand igen.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

verkar såld... menar de blir ju quotade på förpackningen sen är de först med en recension. aja låter skumt...


signatur

/_\_/_\
/_\

Inaktiv

Enligt texten så var de inte först med en recension...

Undra om det kanske är dags att byta ut sin MX500 som börjar bli lite sliten. Billig var den ju iaf.

BME
Medlem

Köpte min 2002, toknöjd med den, använder den bara till gaming, surfning får min trådlösa compaq mussom följde med datorn ta hand om, den har scroll-hjull också så den duger (bara jag som känner mig handikappad med möss utan scrollhjull nuförtiden? Som en bil utan bromsar typ)


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Jag sitter fint med min copperhead, varför släpper dom samma gamla mus för? Vad är nytt med den?

Inaktiv

Radiuz: Du verkar inte ha förståt poängen med den. Den ska tydligen vara den ultimata spelmusen enligt en hel drös människor. Den slutade tillverkas för ett bra tag sen och folk efterfrågar den varpå MS släpper den igen.

Medlem

Pfft, Logitechs MX 5xx serie for the win!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Logitech:s möss är överlägsen i många fall. Svårt att finna bättre möss imo.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Sakanr min razor diamondback, dne var kunglig, men har vant mig vid copperheaden nu.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Min gamla 3.0:a ligger i en låda någonstans, har den som reservmus (varför nu jag skulle behöva en sådan när jag har en MX518 ), scrollhjulet funkar inte som det sak, tar i plasten runt hjulet så det går jäkligt trögt att scrolla med den. Dock så var det den bästa mus som jag har haft innan jag gick över till Logitech.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Min gamla trea fick för slappa knappar efter idogt användande.
Kör nu på en gammal MX som jag blev tvungen att skruva isär och mot all förmodan även fick ihop igen.

Problemet med ms-råttan kan nog dessvärre inte lösas med en genomgång såvida det inte finns något sätt att spänna fjädringen på, så den får agera B-styrka tillsvidare.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Dom skulle nog tjäna mer på att göra t.ex en mer stylad design, den är rätt passé idag om man säger så. Tekniken i den duger säkert fortfarande..

Medlem

Jag kommer beställa en iaf speciellt när den kostar 320 kr NY.
Jag köpte min Logitech G5 för 750 kr och den suger så fruktansvärd så jag kan inte ens beskriva, scrollhjulet scrollar av sig själv bland annat...ibland får den för sig och kolla rakt ner i backen i BF2...jag fick byta min G5 1 vecka efter jag köpte den för högra musknappen slutade funka totalt (kvalité?).

http://www.sweclockers.com/nyhet/?id=4808


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av radiuz:

Dom skulle nog tjäna mer på att göra t.ex en mer stylad design, den är rätt passé idag om man säger så. Tekniken i den duger säkert fortfarande..

Är det inte komforten och tekniken som spelar störst roll? Kan inte bry mig mindre om hur musen ser ut så länge den känns bra och fungerar som den ska. Har aldrig ägt en 3.0 själv men jag har testa hel en drös och jag har bara haft positiva upplevelser. Skulle min kära MX500 somna in kan det nog mycket väl bli en 3.0.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Komfort + design går ihop i mitt tycke Men alla gillar ju olika, jag är sån som matchar komponenterna dock.

Medlem
Skrivet av radiuz:

jag är sån som matchar komponenterna dock.

Vilken mus skulle du rekommendera till den här?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Har en känsla av att frispinnhjulet på Logit vx rev sparkar den här överhypade musens svans.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:
Skrivet av radiuz:

jag är sån som matchar komponenterna dock.

Vilken mus skulle du rekommendera till den här?
http://www.shortarmguy.com/mykeyboard.jpg

Logitech MX GetANewLife 2.0!

Skrivet av Tobbe:

Har en känsla av att frispinnhjulet på Logit vx rev sparkar den här överhypade musens svans.

Ge mig ett bra exempel på vad man ska ha ett scrollhjul som snurrar 3000 rpm till.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Skrivet av [NympH:

"]

Skrivet av Svartsmurfen:

Har en känsla av att frispinnhjulet på Logit vx rev sparkar den här överhypade musens svans.

Ge mig ett bra exempel på vad man ska ha ett scrollhjul som snurrar 3000 rpm till.

Byta vapen på BF2 extra snabbt?

Medlem

Nej, nu blev det fel. Jag skrev ju inte någonting av det där!
Nåväl, jag skriver så mycket dumt så det kvittar väll vilket

Beträffande mushjul så står det att finna redan i 1913 års Nordisk Familjebok:
" Ett musjhjul brukas så, att men medelst ett finger har möjlighet att styra såväl menyer såsom vapenval i spel såsom 'mot-slag', från Valves förlag, samt 'Duke Nukem Forever' som beräknas släppas nästa höst.

Mushjulet skola vara så skapt att det ifrångifva sig ett distinkt 'klick' emellan var väl definierad position."

Notera väl andra stycket. Diskussionen om huruvida ett mushjul ska snurra fritt eller ej tordes härmed vara avklarad.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Håller med, rejäla klick tack, annars har ma ju ingen känsla för hur mycket man har "scrollat"/bytt vapen eller vad man nu gör. Samt att jag tycker det känns trasigt utan klicken. Och behöver man nu super snabb scroll öka antalet rader per click...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Byter folk fortfarande vapen i FPS-spel med mushjulet? :<

Medlem

Scrolla i textdokument jättefort så man inte hinner läsa! Eller så kan man bara dra i listen eller trycka page up/page down om man nu ska scrolla så fort...

1
Skriv svar