Sam & Max filmade

Medlem
Sam & Max filmade

Ser lovande ut. Men känns inte Sams röst lite off? Hade de inte skaffat orginalskådisarna ,eller hur var det?


signatur

//Schmoo

Medlem

Både Sam och Maxs röster låter fel. Gå till video google och sök på sam and max så finns några avsnitt av Sam & Max tv-serien (jo, det gjordes en tvserie!). Där låter rösterna annorlunda :S

Hoppas på att det är något fel på videon eller vad som helst. Har väntat så extremt länge på det här spelet.

Inaktiv

Telltale har sagt att de inte använder orginalrösterna från förra spelet. Dock tycker jag detta ser mkt lovande ut.

Inaktiv

Ser bra ut men låter kasst! Dåliga röst skådespelare! Låter som han läser direkt av papperet som det står och inge annat.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

"Manuset" verkar ju inte så roligt heller, som när han läser av den där skylten ovanför toaletten, läser precis vad det står, som om att man inte kan läsa själv.
Han ska ju säga nått roligt om saken eftersom man behöver inte ha karaktären läsandes åt en.

Inaktiv

Tack gode gud för att det är Peka-klicka äventyr och inte någon jäkla konsol styrning som i dreamfall

Medlem

Oh dear god... Om det inte är bättre än det verkar är det ett hån mot allt heligt för böveln

Medlem

Ska bli jävligt kul att lira - nu fattas bara Zak Mackraken/Day of the Tentacle/Manic Mansion

Kanske fler Monkey Island och en ny av den där...eh...vad den nu hette där man är ett skelet i mexiko


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Haha.. verkar lovande

Enda som störde mig lite var Max röst. kändes Helt fel.


signatur

Bara gör det.

Inaktiv

Ser kul ut men synd att de inte använde rösterna från serien, de nu suger lite

Medlem
Skrivet av myran-san:

Tack gode gud för att det är Peka-klicka äventyr och inte någon jäkla konsol styrning som i dreamfall

Tänkte samma sak. Äntligen ett 3Däventyr med musstyrning.

Skräpigt med rösterna, men det är väl bara att svälja. Tror spelet blir kanon.


signatur

//Schmoo

Medlem
Skrivet av Schmoo:
Skrivet av myran-san:

Tack gode gud för att det är Peka-klicka äventyr och inte någon jäkla konsol styrning som i dreamfall

Tänkte samma sak. Äntligen ett 3Däventyr med musstyrning.

Samma sak jag tänkte på.. hatar styrning med piltangenterna..
Det sköna med de gamla peka-klicka äventyren var ju att man kunde spela hela spelet med en hand.. ett härligt av spänt spelsätt alltså


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Ska bli jävligt kul att lira - nu fattas bara Zak Mackraken/Day of the Tentacle/Manic Mansion

Kanske fler Monkey Island och en ny av den där...eh...vad den nu hette där man är ett skelet i mexiko

GRIM FANDANGO!!


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Manus-skribenten verkar ju leva i en egen liten värld...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Tycker inte att det är något fel med rösterna. Dock så var det rätt stelt med skylten så som derpious tidigare påpekade. Men det blir nog ett köp för min del.

Medlem
Skrivet av MacCoy:

GRIM FANDANGO!!

Ja just det ja, Grim Fandango ett av tidernas mest underskattade spel enligt mig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar