Åtta nya Mark of Chaos-bilder

Robot
Medlem
Åtta nya Mark of Chaos-bilder

Ser SÅ bra ut! Vill ha nu!!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Prova betan. Omvärdera dina åsikter snabbt


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Prova betan. Omvärdera dina åsikter snabbt

Det där lät ju inte alls bra!
Snälla det får verkligen inte vara så att de gör en flopp


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Prova betan. Omvärdera dina åsikter snabbt

Har du provat betan?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vad säger du =o detta får ju inte bli dåligt. Kan inte bli dåligt >.<


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser bra ut.. Men lär ju inte se ut så på riktigt utan en super duper burk... Så förvänta er o spela med 800x600 om ni vill ha några fps alls...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Spelar betan och kan säga att dom har en hel del kvar och jobba med, men det går åt rätt håll iaf! Nya patchar kommer frekvent.

Medlem
Skrivet av Biermann:

Spelar betan och kan säga att dom har en hel del kvar och jobba med, men det går åt rätt håll iaf! Nya patchar kommer frekvent.

Hur är spelkänslan då, något i still med Shadow Of The Horned Rat/Dark Omen??


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelkänslan är ungefär som Dark Omen, fast en hel del ändrat, t.ex kan man flytta sina enheter ifrån en stid, man kan inte slå på reträtt, vilket är lite synd tycker jag. Sen är det väldigt många färdigheter och utrustning man kan köpa till hjältar.

1
Skriv svar