Blandade reaktioner om PS 3-förseningen

Robot
Medlem
Blandade reaktioner om PS 3-förseningen

Hinner man spara ihop till den dyra satans konsollen


signatur

back in the day we did'nt have no oldschool.

Medlem

Håller med om att hårdvaran verkar va halvt oprövad.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tur att den inte kommer före jul, så då blir det pengar kvar till julmat och julklappar till barnen....

Men seriöst, en försening på några månader är väl inte hela världen? Jag köper en iaf.

Den som väntar på nått gott....


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

ps3 lär floppa på lanseringen iaf


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Lika bra att Sony ställer in PS3. För den kommer troligtvis inte komma förens 2012 och då finns det säkert ett nytt xbox. >_<

Long live Microsoft.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Tur att den inte kommer före jul, så då blir det pengar kvar till julmat och julklappar till barnen....

Men seriöst, en försening på några månader är väl inte hela världen? Jag köper en iaf.

Den som väntar på nått gott....

Vad jag minns skulle ps3 släppas april 2006..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av JoyDivision:

Hinner man spara ihop till den dyra satans konsollen

Eller så köper man en Wii. En bråkdel av priset och dubbelt så innovativ.

Medlem
Citat:

Eller så köper man en Wii. En bråkdel av priset och dubbelt så innovativ.

Lite knas att jämföra en PS3 med Wii. Lite skillnad på konsoller. Wii har ju inte next-gen-prestanda utan lever ju enbart på kontrollen.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Skulle ändå inte köpa ps3 så det är lungt. Datorn ftw!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

Eller så köper man en Wii. En bråkdel av priset och dubbelt så innovativ.

Lite knas att jämföra en PS3 med Wii. Lite skillnad på konsoller. Wii har ju inte next-gen-prestanda utan lever ju enbart på kontrollen.

exactly

Skrivet av Neil:

.. brittiske Xbox-chef Neil Thompson och konstaterar att Sonys hårt kritiserade förseningsbesked inte är förvånanden då man valt att "fylla konsolen med oprövad hårdvara"

hehe.. han borde inte yttra sig, en annan kan ju få för sig att det är så att Sony fyller sin konsol med nyaste spitzen klass teknologi, medans X360 är "gammal" hederlig beprövad teknologi som redan funnits i 2st decenier i form utav en pc.. ?

:up:8)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skägg.
10 Chambers

Det jag tycker är mest underhållande med den här soppan är hur #Microsoft helt plötligt blivit sjyssta, för något år sedan spelade poker med andra ondingar, till exempel #EA.


signatur
Medlem

Tycker ni inte att Wii och 360ins bildtexter borde byta plats, så att microsoft har bildtexten den onde (dom anklagas ju alltid för att vara djävulen själva) och Wii den gode(mest för att den är snyggare än 360in)?

Medlem

lamo
(wii)The Good, (xbox360)The Bad And (Ps3)The Ugly

Medlem

meh orka med detta längre

Medlem

Förseningen i sig är ju inte så illa igentligen det är ju bara hur sony har behandlat sitationen.

Citat:

Från mig själv
På måndag kommer väldigt mycket folk få hem ett reklam blad från OnOff där det står "Förboka PS3, lansering November". Verkar som om sony inte ens brytt sig om att förmedla denna minst sagt intressanta information till sina försäljare i europa. Jag menar försening är ju knappast en överraskning för sony...

Tycker det är lite dåligt av dem faktiskt och får det verkligen att låta som dem ljugit alla rakt i ansiktet med avsikt

((Ja jag jobbar med att blada reklamen ni får hem och slänger direkt ))


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Flakmonkey

Känns som att det här kommer gå över relativt fort... gamers och personer i allmänhet har väldigt kort minne... Tänk vilken storm det var kring HL2, Gabe Newell sa ju att spelet skulle släppas 30 september 2003 och höll fast vid det till bara någon vecka innan den sagda lanseringen... som vi alla vet blev det inte så och alla sa att de nu skulle bojkotta valve och HL2... gjorde dem det? Självklart inte, Half-Life 2 var bra och då kvittar det att det blev mer än ett år försenat och att utvecklarna ljög in i det sista...

Samma sak gäller för PS3 tror jag, är konsolen bra så kommer den att sälja oavsett om den blir försenad eller ej... är den kass så kommer den inte sälja, men är den kass så hade den inte sålt även om den släpptes den 17 november över hela världen... Att konsolen blir försenad lansering i Europa är ett irritationsmoment men i det långa loppet kommer det nog inte ha så stor betydelse. I slutändan handlar det ändå om kvalitet , som det alltid gjort.

Sen apropå fanboyism så är den ju bara för löjlig... det känns som om det börja bli som de mest fanatiska fotbollssupportrarna... det är viktigare att det går dåligt för motståndarlaget än att det egna laget vinner och man framhäver sin egen "sida" genom att racka ner på andra istället för att visa kärlek för den sida man håller på så att säga... sen förstår jag inte heller hur folk kan önska att Sony ska gå under, inte heller varför någon skulle vilja att Microsoft eller Nintendo skulle gå under... Konkurrens främjar bara branschen, skulle vara mindre kul om microsoft eller sony skulle bli den enda aktören på highend-marknaden... då skulle de få diktera allt och vi vet nog alla hur det brukar sluta

Medlem
Skrivet av Bonik:

lamo
(wii)The Good, (xbox360)The Bad And (Ps3)The Ugly

lmao, bäst idag!:up:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Xbox360 =The Pwnage...Wii=Teh ugly and ghey name!....PS3=Teh total flop and failure of life

Medlem

Missa inte den här, det är humor.

This is Waiting >>>


signatur
Inaktiv
Skrivet av Bonik:

lamo
(wii)The Good, (xbox360)The Bad And (Ps3)The Ugly

Precis så det ska vara.

Inaktiv
Skrivet av Gunner:

Missa inte den här, det är humor.

This is Waiting >>>

Grymt! haha. så många riktigt bra bilder.

tack för den länken. loved it.

Medlem

Jag tycker bara det är bra att dom skjuter upp releasen, då får dom lite mer tid att titta över produkten.


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

"..för tankarna till det tidiga 1990-talets hårda ordväxling mellan Amiga och Atari-användare."

Satan vad jag rös till när jag läste det!
DET mina vänner var goda tider det. Dagens fanboys är inget emot det vi var då.

PS3 är som Atari, ett misslyckande.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Fult av Sony, dom gick ut med förseningen bara dagarna efter det att dom skickat ut PS3 DvD för registrering, när man väl registrerat sig verkar det som man inte kan avboka köpet. Hade jag vetat detta är jag inte säker på att jag registrerat mig för en PS3

Inaktiv

Pest eller kolera?
Både Sony och Microsoft är köpta av Hollywood-mafian och skivbolagskartellen. De har båda massor med produkter som är DRM-skadade. De vill båda kontrollera världens underhållning och ta ut licenser för att använda antingen blue-ray eller hd-dvd. Det enda positiva är att Sony använder Linux till sin datorspelsmaskin.

Det är lite som att se Hitler slåss med Stalin. Båda är mer eller mindre ondskan personifierad.

Personligen så hoppas jag att båda misslyckas på alla sätt som är möjliga.

Medlem

Ja, det hoppas jag med, så slipper vi slösa tid på att spela spel.

Inaktiv
Skrivet av tetsu:

Ja, det hoppas jag med, så slipper vi slösa tid på att spela spel.

För det finns inga alternativ förutom MS och Sony.

Medlem

Nej, för på PC är det ju MS också. Nintendo är inget alternativ om man vill han något annat än en pekpinne.

123
Skriv svar