Innebandy-Förnedring !

Inaktiv
Innebandy-Förnedring !

Shaa !

Det var en solig morgon, solen sken och fåglarna hade flytta västerut, österut eller vart nu fåglar flyttar såhärårs, Nej bara skojade.
Det var en kall och molnig dag och jag skulle spela en sport som heter innebandy med mitt lag EIBK, vi skulle åka till Storvreta och möta dom.

När vi kom dit så kände vi oss ganska taggade på att göra en bra match, vi visste ju iofs att dom var väldigt bra (en av dom bästa i serien) men vi skulle göra en bra match...trodde vi.
Det gick bra ända tills efter ca. 4 min då vi tappade markeringen totalt och dom gjorde 1- 0, det var bara början.

Efter yttligare några minuter så gjorde vi samma misstag igen, tappade markeringen och det stod 2-0, någon minut senare så tappade vi igen men den här gången var jag beredd på det och slängde mig åt sidan och räddade den med foten.

Jag gjorde inte bara en sån räddning, men trots mitt fina spel (jag överdriver inte) så förlorade vi med 11-1 och vi var riktigt besvikna över förlusten, vi spelade inte alls innebandy utan tittade mest på boll och tog inte varsin gubbe, trots allt vi tränat på träningar så glömmer vi bort det och spelar något helt annat. Skäms på oss, fast...jag vart ju matchens lirare ;P.

#blogg


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Inaktiv
Innebandy-Förnedring !

Fåglar flyttar SÖDERUT... xD


signatur

Jag skulle ha knäckt nacken av dig om du nu hade haft en hals...!

Inaktiv

jaha, men det visste ju inte jag:$


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Inaktiv

Väldigt spännande... 11-1, ni måste fan ta och skärpa er. Men jag tänkte räddningen i huvudet och det låter rätt snyggt, men skärp er!!!!:evil:


signatur

You mess with the JMan he is coming to get you but if your kind you will get a lollipop.
Peace.

1
Skriv svar