Mer om World in Conflict, intervju med Massive

Robot
Medlem
Mer om World in Conflict, intervju med Massive

*drägel* Massive Entertainment har något stort på gång. Riktigt stort!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Låter onekligen väldigt lovande


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

som jag sa i en annan post så rockar spelet, men tyvärr får man inte säga mer (har tystnadsplikt..tror Final_Frontier kommer säga det samma )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

maffiiiiit


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Ankh:

som jag sa i en annan post så rockar spelet, men tyvärr får man inte säga mer (har tystnadsplikt..tror Final_Frontier kommer säga det samma )

Nu har du sagt det 2 ggr... känns som du på nåt lamt sätt försöker skryta att du är med i beta-testing teamet eller nåt liknande?? Kul för dig, men är inte ett dugg avundsjuk...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av Ankh:

som jag sa i en annan post så rockar spelet, men tyvärr får man inte säga mer (har tystnadsplikt..tror Final_Frontier kommer säga det samma )

Nu har du sagt det 2 ggr... känns som du på nåt lamt sätt försöker skryta att du är med i beta-testing teamet eller nåt liknande?? Kul för dig, men är inte ett dugg avundsjuk...

Eh, nej - men alla kollar inte båda posterna och jag tycker spelet är så pass bra att jag vill berätta det för alla. Du vet, om du läser så sa jag precis att jag sagt det en gång tidigare i en annan post så det är knappast något jag försöker sticka under stol med. Jag skiter fullständigt i om du är avundsjuk eller ej faktiskt - ungefär lika mycket som du sket i att jag beta testat spelet.
(mycket att skryta om förresten - finns hur många beta testare som helst till olika spel)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

*Host*
Pre-alpha, inte beta!
*Host*

Ja, vi har skrivit på ett NDA, men jag tror inte det hindrar mig från att säga att detta kommer bli ett otroligt bra lagbaserat spel.

Medlem
Skrivet av Final_Frontier:

*Host*
Pre-alpha, inte beta!
*Host*

Hehe jo jag vet det...men killen som började snacka om beta vet inte det, och i det var mindre relevant i mitt svar till honom tycker jag

Edit: Och Nej det har du rätt i Final_Frontier. Du får inte berätta vad du såg eller gjorde - men du får berätta om du tyckte det var bra eller dåligt Och i detta fallet vet jag att vi båda tycker samma sak!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av HaZe303:

Nu har du sagt det 2 ggr... känns som du på nåt lamt sätt försöker skryta att du är med i beta-testing teamet eller nåt liknande?? Kul för dig, men är inte ett dugg avundsjuk...

Låt killen vara stolt för att han har fått skriva på ett NDA, första gången man blir försedd med munkavle känns det faktiskt ganska coolt.

Sedan blir man bitter över att jobbet blir ett svårt samtalsämne, och till slut så förvandlas festerna till ett spel som går ut på att supa ner kompisarna som hoppat över till konkurerande företag så att man kan få ur dem så mycket kritisk information som möjligt.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av HaZe303:

Nu har du sagt det 2 ggr... känns som du på nåt lamt sätt försöker skryta att du är med i beta-testing teamet eller nåt liknande?? Kul för dig, men är inte ett dugg avundsjuk...

Låt killen vara stolt för att han har fått skriva på ett NDA, första gången man blir försedd med munkavle känns det faktiskt ganska coolt.

Sedan blir man bitter över att jobbet blir ett svårt samtalsämne, och till slut så förvandlas festerna till ett spel som går ut på att supa ner kompisarna som hoppat över till konkurerande företag så att man kan få ur dem så mycket kritisk information som möjligt.

Hehe iofs inte första gången man skrivit på NDA..fått göra det ett par gånger tidigare, fast iofs inte ofta det varit pågrund av spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det där med olika roller på lagen verkar riktigt trevligt. Så länge bara alla roller är balanserade och behövs för att kunna vinna. Så man inte typ köra 4 st armor och mosar allt motstånd bara för att dem har imba tanken arnold =P Men det är Massive så hoppet lever


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

spelet är bra balanserat - men det kräver mycket teamwork.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar