Robot
Reservoir Dogs

Ett misslyckat rån, avskurna öron och kostymklädda råskinn är upptakten till Reservoir Dogs. Ett och ett halvt decennium efter Tarantinos genombrottsfilm får vi svida på oss de svarta kostymerna i jakt på polisinfiltratörer och en väska diamanter.


Medlem
Reservoir Dogs i FZ:s testbänk

Kan inte påstå att grafiken på bilderna imponerar, inget spel jag skulle köpa iaf.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Not me either... spelet har väldigt utdaterad grafik. Filmen är dock väldigt bra =). SKa nog titta på den igen istället.

Medlem

Tyckte det var totalt uruselt. Kan inte förstå att det får en trea. Av mig hade det fått sämsta möjliga betyg.

Inaktiv

Spelet var okej... men väldigt kort. Tar mindre än ett par timmar att spela igenom.

Medlem

Detta är det absolut värsta spelet jag har spelat. Jag överdriver inte.

Medlem

Vilka grafik nördar alla är... visst spelet suger... men bedöm spelet av hur roligt det är... inte hur det ser ut... ni börjar bli som små bortskämda barn... pinsamt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

alltid helhetsintryck som gör ifall man gillar det eller inte. grafik är mkt viktigt för viss och för andra inte. i mitt fall mkt viktigt.
quakeworld för mig var det bästa spelet förr, helt otroligt. men nu skulle jag ge det 1 av 10 ifall jag aldrig sett eller spelat spelet. jag skulle aldrig ta mig över tröskeln av pixlar och gubbar gjorda av några polygoner för att känna spelet innan jag skulle lägga ner och avinstallera.

klart man är grafiknörd. skulle aldrig "nöja" mig med medelgrafik eller medelframes.

usch. kommer inte ens testa ett demo ifall det släpps.

är väl just därför de inte släppt nått innan fullrelease, för ingen skulle annars köpa det om de testat demot.

Medlem

Mycket bra recension och jag skulle också ge det ungefär samma betyg.
Trots sina STORA brister lyckas spelet charma mig till en viss del. Det är faktiskt ett av de första "film till spel" som blivit bra. Trots det är spelet väldigt dåligt om man gämför med andra spel.

mitt betyg 2.5 av 5.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ett ganska roligt spel, iaf om man gillar filmen. Men det är inget mästervärk, men man får några timmars rolig action.

Medlem

Hade aldrig räknat med att det här spelet skulle bli något att hänga i granen heller. Hur bra kan ett spel bli som är baserat på en kass film..

Inaktiv

bra recension !


signatur
Redaktör
Skrivet av Cedric:

Hur bra kan ett spel bli som är baserat på en kass film..

Ungefär så här bra. Vad gäller Reservoir Dogs kunde spelet ha blivit mycket, mycket bättre. Filmen är i princip komplett.

Skrivet av Daven:

Tyckte det var totalt uruselt. Kan inte förstå att det får en trea. Av mig hade det fått sämsta möjliga betyg.

Skrivet av cyxor1:

Detta är det absolut värsta spelet jag har spelat. Jag överdriver inte.

Smaken är delad. Fast när ni så stenhårt totalsågar detta undrar jag vad ni säger om riktigt dåliga spel, som Shellshock 'Nam 67 och Dead to Rights - minusbetyg...?


signatur
Medlem

Tycker detta va lika dåligt som Shellshock 'Nam 67, faktiskt.
Filmen är däremot underbar.

Medlem

bästa filmspelet enligt mig vad jag kommer på just nu är

Blade Runner


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Redaktör

Daven: Hehe, där ser man. Själv tycker jag inte de är jämförbara. Reservoir Dogs är ett fungerande spel (även om det har brister), i Shellshock funkade inte siktet, jag fick max 10-15 bilder i sekunden (trots nedställd grafik och fullt tillräcklig hårdvara) och ai:n var obefintlig.


signatur
Inaktiv

Längtar tills Rederiet kommer som spel.

Medlem
Skrivet av cabante:

Längtar tills Rederiet kommer som spel.

Det finns väl redan på steam.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Vilka grafik nördar alla är... visst spelet suger... men bedöm spelet av hur roligt det är... inte hur det ser ut... ni börjar bli som små bortskämda barn... pinsamt.

Hur kan du bli provocerad över att någon ratar ett spel för att det är fult, knöligt och trögt? Hade grafiken varit super i detta spel hade det inte hjälpt dock då detta är ett klass A skitspel.

Grafik är för mig en av de viktigaste aspekterna i ett spel. Har alltid varit. Kommer alltid att vara.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Cedric:

Hade aldrig räknat med att det här spelet skulle bli något att hänga i granen heller. Hur bra kan ett spel bli som är baserat på en kass film..

Kan förstå att du inte gillar spelet, men filmen är långt ifrån dålig.... En av de bästa tarrantino-filmerna som gjorts.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Cedric:

Hade aldrig räknat med att det här spelet skulle bli något att hänga i granen heller. Hur bra kan ett spel bli som är baserat på en kass film..

Kan förstå att du inte gillar spelet, men filmen är långt ifrån dålig.... En av de bästa tarrantino-filmerna som gjorts.

Även om det är en av Tarrantions bästa filmer så behöver det inte betyda att den är bra, han är ganska överskattad

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Även om det är en av Tarrantions bästa filmer så behöver det inte betyda att den är bra, han är ganska överskattad

Var en gång kanske men inte överlag. Jag tror dock man får ut mer av hans filmer ju mer... videoskadad man är eftersom han med musik och bilder hela tiden flörtar med gamla serier, filmer och kultfigurer... själv gillar jag hans filmer, mycket för att det märks så väl att han gillar det han gör.

ps.
Hostel är en bra film.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Jag tycker biljakterna var asgrymma kändes rätt skönt att gasa på med "Steelers wheelers" i bilstereon!


signatur
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Cedric:

Hade aldrig räknat med att det här spelet skulle bli något att hänga i granen heller. Hur bra kan ett spel bli som är baserat på en kass film..

Kan förstå att du inte gillar spelet, men filmen är långt ifrån dålig.... En av de bästa tarrantino-filmerna som gjorts.

Även om det är en av Tarrantions bästa filmer så behöver det inte betyda att den är bra, han är ganska överskattad

Tycker inte jag, Tarrantino brukar oftast göra mycket bra filmer, det är nästan alltid underbar musik i hans filmer, och han brukar tänka på många saker som inte andra regissörer gör. Tycker han är mer underskattad än överskattad. Filmen ligger ju bara på imdb's top 250 movies of all time. På plats 61.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Cedric:

Hade aldrig räknat med att det här spelet skulle bli något att hänga i granen heller. Hur bra kan ett spel bli som är baserat på en kass film..

Kan förstå att du inte gillar spelet, men filmen är långt ifrån dålig.... En av de bästa tarrantino-filmerna som gjorts.

Även om det är en av Tarrantions bästa filmer så behöver det inte betyda att den är bra, han är ganska överskattad

Ja du, "Tarrantion" har jag aldrig hört talas om men om den personen som gjorde res dogs och kill bill är överskattad vad i helvete måste man göra för att förtjäna sitt rykte egentligen?


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Ska nog se filmen innan jag börjar spela tror jag

Inaktiv
Skrivet av chains:

Ska nog se filmen innan jag börjar spela tror jag

En ganska bra ide eftersom..ja det är ju de du inte ser i filmen du spelar, Luckorna.

Spelet va inget höjdarspel, riktigt dåligt faktiskt.

1
Skriv svar