World in Conflict har anlänt till FZ:s bildarkiv

Robot
Medlem
World in Conflict har anlänt till FZ:s bildarkiv

Snyggt väldigt snyggt. Bra jobbat Sverige

Medlem

Trodde först det var en battlefield 2 mod jag kolla på när jag såg tredje bilden, men sen första o andra, assnyggt spel

Medlem

Lite mer påverkan från fordonen på vattnet hade varit önskvärt, nu ser det ut som om dom inte ens gör vågor på vattnet. Men det är en sån där skit detalj som igentligen inte alls drar ifrån spelet något. Som sagt, skit snyggt

Var dock lite besviken på Ground Control 2, det var inte ett dåligt spel, men det var några snäpp ifrån att nå ettans höjd.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Ground control 1 var underbart, lätt ett av det bästa rts spel jag spelat. Provade bara demot och betan på GC2 men fastnade inte, tykte reinforcement grejjer förstörde allt bara. Blev mer rush och stressigare typ. Hoppas dem går tillbaka till GC1's spelstil mer med detta. Kan alltid hoppas på demo, och ja Massives spel har alltid set snuskigt snygga ut. Jag menar Ground Control 1 är ju fortfarande grymt snyggt, enda som inte riktigt är up to scratch med dagens spel i det är ju effekter och fysik kanske, men spelet är ju rätt många år gammalt


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

It's Massive!!
Hmm.. ser ut att knäcka C&C III med några mil..
Men är det DX10 optimerat ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Riktigt snyggt... Lär ju lagga som lax... Tycker att det är konstigt att nästan alla RTS laggar mycket värre än t.om dem mest avancerade FPS!!?? Hoppas dem optimerar bra här... brukar faktist svenska bolag vara rätt bra på... kolla bara på Avalaunch´s Just Cause och fler..?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

ser ut att knäcka C&C III med några mil..

Beror på om det blir ett RTS eller ett RTT. Jag att realtime tactics kan bli roligare, men då är det frågan om det kan sägas knäcka C&C då spelen inte ens skulle vara i samma subgenre?

Medlem

Detta spelet rockar fett - svinkul i multiplayer. Tyvärr får jag inte säga mer än så


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Riktigt snyggt... Lär ju lagga som lax... Tycker att det är konstigt att nästan alla RTS laggar mycket värre än t.om dem mest avancerade FPS!!?? Hoppas dem optimerar bra här... brukar faktist svenska bolag vara rätt bra på... kolla bara på Avalaunch´s Just Cause och fler..?

Du menar kanske att det hackar?

Det ser onekligen riktigt snyggt ut, hoppas dom får in lite spelkänsla också?

Medlem

Här vore dungeon keepers ta-över-en-enhet-och-se-från-dess-vy vara jädrigt kul.

Medlem
Skrivet av Minai:
Skrivet av HaZe303:

Riktigt snyggt... Lär ju lagga som lax... Tycker att det är konstigt att nästan alla RTS laggar mycket värre än t.om dem mest avancerade FPS!!?? Hoppas dem optimerar bra här... brukar faktist svenska bolag vara rätt bra på... kolla bara på Avalaunch´s Just Cause och fler..?

Du menar kanske att det hackar?

Det ser onekligen riktigt snyggt ut, hoppas dom får in lite spelkänsla också?

Hackade inte på testdatorerna vi lirade det på och känslan finns definitivt där


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar