Playstation 3:s europalansering uppskjuten till mars

Robot
Playstation 3:s europalansering uppskjuten till mars
Medlem
Playstation 3:s europalansering uppskjuten till mars

Hohoho, pinsamt värre


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Varför är jag inte förvånad?

Känns som om wii kommer dominera julmarknaden.

Halo 3 kommer ju komma i mars nu, så bungie har lite tid på sig att finslipa alltihopa

Medlem
Skrivet av golad:

Varför är jag inte förvånad?

Kan inte annat än att hålla med.

Blir Wii för hela slanten till alla och envar.

Flakmonkey

Vill man verkligen ha en Playstation 3 så kan man ju importera... iom att konsolen är regionsfri så kan man ju köpa PAL-spel sen när den lanseras i Europa...

Trist för Sony är det ju iaf, men iom att konkurrens på spelmarknaden bara är något bra för oss som gillar spel så får man ju hoppas att de kan komma tillbaka... Att ha Microsoft som ensam herre på täppan med Xbox 360 och Windows Vista är inte något att se fram emot direkt

Medlem

Säger detsamma. vi konsumenter lär inte tjäna på att MS får regera fritt. Nuvarande situationen med spelpriser på 700 spänn här i Sverige skriker "jag vill ha konkurrens".


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]Säger detsamma. vi konsumenter lär inte tjäna på att MS får regera fritt. Nuvarande situationen med spelpriser på 700 spänn här i Sverige skriker "jag vill ha konkurrens".

Har inte konsolspel alltid kostat så mycket?

Medlem

Jo det har dom. Kom ihåg när jag köpte nba live till super nintendo för 649kr

Inaktiv
Medlem

Ja consol spelen måste ner, nuförtiden köper jag allt inom konsol från www.play.com vet ifan hur dom kan hålla sådana priser, jag menar någonstans måste ju någon sitta och ta ut en jävla mellanskillnad här i sverige.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Jag tror inte att SONY är på gång utför med en PS2&PSP som säljer hyfsat bra i stora delar av världen. Om MS lyckas sno åt sig marknadsandelar är det enbart för att de gör det de gör bättre än sina konkurrenter.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Sparka tha planing dude or wajt!

Tror inte det spelar någon roll om vi får den till jul eller mars, vi västerläningar är så mycket mera förlåtande än Asiater(när det gäller games dvs)

Inaktiv

Sen så kanske spelen börjar gå ner lite i pris också ... åtminstone utanför europa

Medlem

då kanske man kan köpa PS3 och MGS4 samtidigt
:). Då blir det en Wii i år


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Lär bli många sura kunder *suck*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag kan lätt tänka mig kommentarerna om det vore Microsoft istället för Sony.


signatur

I'm a snake, follow me!

Flakmonkey
Skrivet av SuperTank:

Jag kan lätt tänka mig kommentarerna om det vore Microsoft istället för Sony.

Sony får väl mer skit än Microsoft numera? Iaf när det gäller Xbox vs Playstation... hade nog sett helt annorlunda ut om det varit Nintendo däremot ^^ Då hade det varit så puttenittigt så

Då blev det en 360 istället...

Medlem

Men angående import, kommer det inte bli importförbud som då PS2an kom? Då var ju Ztv ensamma om att få ut en eller något. Men förbud var det iaf. Kan man inte förvänta sig samma sak?


signatur

Videomupp

Medlem

Vänta här nu... är verkligen PS3 regionsfri? I såfall har jag missat det totalt!

Fan att vi alltid ska få vänta... blir så trött!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Inaktiv

iom förseningen så har man iofs råd med de ps2 spelen som man väntat på, som guitar hero 2, god of war 2, bully, yakuza, osv

och som sagt så kanske barnsjukdomar och sånt har blivit åtgärdade till europa generationen ..

Inaktiv

asgarvar....sååå eu får vänta i ett halvår?
haha...då blir det en wee och/eller 0 till jul


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Jahapp då har jag bestämt mig för att köpa 360 nu å ps3 sen när det kommer. Bra då kan man fetgamea PGR3, TDU å Dead Rising <3

Medlem

Varför är man inte besviken, så har det varit och kommer alltid vara europa kommer alltid sist jävla shit.

Haha, oväntat? Nje, men det kommer inte att påverka så mycket. Sony kommer i slutet av denna generation fortfarande vara marknadsledare, tack vare sitt gigantiska varumärke PlayStation.

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av SuperTank:

Jag kan lätt tänka mig kommentarerna om det vore Microsoft istället för Sony.

Sony får väl mer skit än Microsoft numera? Iaf när det gäller Xbox vs Playstation... hade nog sett helt annorlunda ut om det varit Nintendo däremot ^^ Då hade det varit så puttenittigt så

Haha, nonono, alla tre får lika mycket skit när dåliga nyheter kommer fram. Exempel för Nintendo, när det för någon vecka sedan kom fram att tredjepartsutvecklare inte ännu fått utvecklingskits för WiFi-läget och därmed inte kunde förse sina släppspel med Online-lägen, då var det inte många glada ord

Men just Sony iom. sin ledande position och "vi-är-bäst-starkast-och-störst-attityd" får ju självklart lite fler flames från alla håll

Edit: btw, varför får jag känslan av att Sony aldrig planerade att släppa den här i Europa samtidigt som i resten av världen?

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]Säger detsamma. vi konsumenter lär inte tjäna på att MS får regera fritt. Nuvarande situationen med spelpriser på 700 spänn här i Sverige skriker "jag vill ha konkurrens".

Verkligen inte konstigt att folk använder sig av piratkopior med dessa priser. Ofattbart. Max 400 kr för ett spel, inte ett öre mer. Sen gratis spelande, inte som wow att skiten ska behöva kosta. iaf inte 125kr i månaden, ok 50 kr!


signatur

JagBlevAlltidHämtadSistPåDagis

Medlem

haha up yours Sony

Medlem
Skrivet av kangas1000:

Vänta här nu... är verkligen PS3 regionsfri? I såfall har jag missat det totalt!

Jepp, regionsfri för spel men inte för DVD.

Sony har kanske börjat gräva lite på sin grav nu då när Wii kommer ut i slutet av året.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

PSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWNDPSPWND

Ojojoj.. Jag har aldrig gillat sony, och deras jävla kaxiga stil.
Ägda av sig själva.

Medlem

Är ganska nöjd med min 360 förtillfället so i could careless for the moment ^-^

Skriv svar