Battlefield 2142 diskuterat

Robot
Medlem
Battlefield 2142 diskuterat

Reklamen får man nog göra någonting åt.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Alltså, jag förstår inte varför de inte ger spelarna några fördelar med reklamen...
Billigare pris? Rabatt hos de som gör reklam?
Vad som helst, liksom...


signatur
Medlem

Det är enbart för att tjäna mer pengar begriper du väll.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Det är upp till konsumenten om han vill köpa produkter med reklam i. Gillar man inte reklam så finns det ett alternativ, köp inte Battlefield 2142.

Om du köper Battlefield 2142 så sänder du som konsument budskapet att det är acceptabelt med reklam i spel som kostar 400-600 kronor till EA och DICE.

Inaktiv

Hmm...ja jag vill ju gärna veta vilka trosskydd som är bra under tiden jag kämpar mot den lede fi tillsammans med mina vapenbröder...


signatur

God coded the world in six days

Medlem
Skrivet av Sgt.Timmen:

Hmm...ja jag vill ju gärna veta vilka trosskydd som är bra under tiden jag kämpar mot den lede fi tillsammans med mina vapenbröder...

Trosskydd slash diskmedel menar du nog.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

pepsi/cocacola reklam tycker jag är acceptabelt....vi alla vet att det kommer att finnas i framtiden....

och om det är förstörta skyltar med mera i trasiga städer så kan jag acceptera att det är gammla burkar....

jag tror att burkarna kommer att förändras på 100 år

men om det är tamponger,dell, eller diskmedel så blir jag fan galen....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

pepsi/cocacola reklam tycker jag är acceptabelt....vi alla vet att det kommer att finnas i framtiden....

Tja, det är lika stor chans att dom andra företagen finns i framtiden också ju

Edit: Men tamponger/Trosskydd tror jag väldigt lite på med tanke på att majoriteten av spelarna är killar. Iofs, kanske ska få dom att köpa till sina flickvänner?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MacCoy:

pepsi/cocacola reklam tycker jag är acceptabelt....vi alla vet att det kommer att finnas i framtiden....

Tja, det är lika stor chans att dom andra företagen finns i framtiden också ju

Edit: Men tamponger/Trosskydd tror jag väldigt lite på med tanke på att majoriteten av spelarna är killar. Iofs, kanske ska få dom att köpa till sina flickvänner?

Riktiga gamers har inte flickvänner

Medlem
Skrivet av Comstedt:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MacCoy:

pepsi/cocacola reklam tycker jag är acceptabelt....vi alla vet att det kommer att finnas i framtiden....

Tja, det är lika stor chans att dom andra företagen finns i framtiden också ju

Edit: Men tamponger/Trosskydd tror jag väldigt lite på med tanke på att majoriteten av spelarna är killar. Iofs, kanske ska få dom att köpa till sina flickvänner?

Riktiga gamers har inte flickvänner

Nej det är dagens sanning - vilket gör det ännu mindre sannolikt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bah blir mer o mer sur på DICE, provspelade BF 2142 här om dagen (betan) och kändes som man lika gärna kunde spela BF2. Körde det hela på medium grafik o då hamnade på precis samma grafiknivå som BF2.
De släpper ytterliggare en ripoff av sig själva med beta/alpha-buggar kvar

Inaktiv

Alienware överallt, urk Blir inget köp för mej


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Comdstedt:

Riktiga gamers har inte flickvänner

Nej det är dagens sanning - vilket gör det ännu mindre sannolikt

Nu för tiden känns det dock mer som den typiska gamern är en kille i sena 20-åren / tidiga 30-åren med flickvän/fru, barn, och resten av paketet

Medlem
Skrivet av thorz:

Bah blir mer o mer sur på DICE, provspelade BF 2142 här om dagen (betan) och kändes som man lika gärna kunde spela BF2. Körde det hela på medium grafik o då hamnade på precis samma grafiknivå som BF2.
De släpper ytterliggare en ripoff av sig själva med beta/alpha-buggar kvar

Precis. "The difference is huge" - yea right... Tycker faktiskt att BF2 är både roligare och snyggare. Framförallt med PoE2-modden.

Medlem

Girigheten svider verkligen i mina ögon. De får väl välja, antingen finansierar man företaget med intäkter från köp ELLER reklam, inte båda delar.

Undrar hur många som skulle fortsätta betala för TV1000 om de införde reklam...

Sånt här tillför verkligen mer bränsle till Piratpartisternas eld.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Är de bra gjort o inte maffigt o blaffigt eller vulgo.. Så e dom värda lite reklam-pengar..
Dom jobbar hårt för att vi ska kunna leka

Medlem

Kul, mer reklam om kommande BF, i BF.
Ingen kommer å missa booster packen.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem
Skrivet av Johan:

"The difference is huge" - yea right...

Han talade nog som utvecklare. Han tycker nog så för att han ser koden och detaljer som vi inte ser eller ens kommer att märka av.
Vore ju sjukt om de inte hunnit ändra någonting (viktigt) i koden på mer än ett år


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar