Playstation 3 får officiellt näthem

Robot
Playstation 3 får officiellt näthem
Medlem
Playstation 3 får officiellt näthem

Super seg jävla sida! Dock är jag liten sugen på heavenly sword ^-^

Flakmonkey

Tycker man blir sugen på allt fler spel faktiskt... ju mer man läser och ser från spelen så verkar utvecklarna få till det riktigt bra till slut... jämför man bilder från spel nu och och från E3 kan man se stora skillnader imo... kommer bli en härligt sista kvartal för gamers... fina spel till 360 som Gears of War och sen både Wii och PS3 \o/

Medlem

orka ps3:an helt enkelt för dyrt för en consol.

Medlem

Någon som vet om man kommer kunna spela upp importerad PS2 spel på PS3? Står ju att alla PS2 spel ska fungera och sen vet jag inte om det är sant eller inte men jag har hört att det går att spela t.ex. amerikanska spel på en PS3 som är köpt i Sverige.

I så fall är det ju ett definitivt köp för min del, finns ju otaliga mängder med sköna spel till PS2 som inte släppts i Europa och just en sån här funktion borde bara det som gör att det sammanlagda värdet kommer upp i de 6000 den kostar.

Medlem

Mitt tips Cane är att vänta tills nästa vecka och sedan ställa din fråga på http://se.playstation.com/ps3/ under "Ställ en fråga". Ingen aning om dom verkligen kommer svara på alla frågor som kommer in men kan ju vara värt ett försök.

Medlem
Skrivet av Cane:

Någon som vet om man kommer kunna spela upp importerad PS2 spel på PS3? Står ju att alla PS2 spel ska fungera och sen vet jag inte om det är sant eller inte men jag har hört att det går att spela t.ex. amerikanska spel på en PS3 som är köpt i Sverige.

I så fall är det ju ett definitivt köp för min del, finns ju otaliga mängder med sköna spel till PS2 som inte släppts i Europa och just en sån här funktion borde bara det som gör att det sammanlagda värdet kommer upp i de 6000 den kostar.

vad jag har för mig ska den vara totalt reginsfri vad det gäller spel och film... Dock kan jag ha otroligt fel men skulle vara tråkigt annars för det priset ^- ^

Medlem
Citat:

vad jag har för mig ska den vara totalt reginsfri vad det gäller spel och film... Dock kan jag ha otroligt fel men skulle vara tråkigt annars för det priset ^- ^

Jo det har jag också hört men jag är väldigt nyfiken på just hur det blir med PS2 och eventuellt sett PS1 spelen. Är den regionsfri på alla dess spel även PS2 och PS1 så blir den genast mycket mer köpvärd för min del iaf.

Medlem

Alltså får man tre konsoler i en kanske?


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

när du köper en ps3 vid release får du 2 konsoler i en...
har för mej att det finns en ps2a i 3an för dom inte är klara med emuleringen....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Man kan bara hålla tummarna nu. Tänk så underbart det hade varit att kunna spela sina importspel på PS3. Ah!
Då hade man ju äntligen kunnat damma av sina japanska spel (som jag alltid får låna kusinens chip-PS2a till).

Om någon får reda på om det är möjligt så säg till mig


signatur

Tell me... Do I need a reason each time... I put myself in harm's way... For your sake...?

1
Skriv svar