Till er PS3 ägare där ute...

Medlem
Till er PS3 ägare där ute...

Vad spelar ni för spel idag på er PlayStation 3?

#blogg

Medlem
Till er PS3 ägare där ute...

inga, för det finns inga

Inaktiv

Blir mest WarHawk, men ibland går man tillbaks till MotorStorm. Längtar verkligen tills lite fler spel släpps.

Medlem

Super Stardust HD...

Resistance tog slut när jag hade klarat spelet 2 gånger i co-op, känns så segt att lira multiplayer online.

Jag längtar tills Army of Two så jag får lira lite mer Co-op med polarna samt kommer det förhoppningsvis något sjysst FPS spel där man kan lira 4 personer samtidigt i soffan...saknar gamla goda tiden med Golden Eye, Perfect Dark och Mario Party på N64...4 pers multiplayer i soffan är anledningen varför man har en konsoll imo.

Det lutar faktiskt mot att jag införskaffar en Wii snart har fler och roligare multiplayer spel...PS3an fungerar riktigt bra som Blu-ray spelare(egentligen anledningen till att jag köpte den)


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem

Heavenly Sword är det som spelas på PS3n just nu men det har inte blivit mycket spela sen Halo 3 kom. Annars använder jag PS3n mest för Blu-Ray än så länge, blir väl ändring på det när alla höjdare dyker upp, snart kommer ju Playstation Eye och då jävlar blir det till att spela

Medlem

spelar många HS och rainbow six var det väl ett tag sen men warhawk är alltid trevligt

1
Skriv svar