Försenad Battlefield 2-patch släpps idag

Robot
Försenad Battlefield 2-patch släpps idag
Medlem
Försenad Battlefield 2-patch släpps idag

Det va väl roligt?

Medlem
Citat:

- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.

hmm =/


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:
Citat:

- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.

hmm =/

Är det dåligt eller?

Medlem

"- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug."

Det är något med det som får mig att skratta

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Hellpower:
Skrivet av w4rhog:
Citat:

- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.

hmm =/

Är det dåligt eller?

Notera ordet försök och saknaden av ordet lyckats.

Medlem

hoppas dom går i graven!

Medlem

jahapp, är DETTA allt dom fixat på den där långa tiden, det är tamefan hopplöst!

Jag orkar inte ens börja rabbla upp alla buggar som verkligen måste fixas!

Sug....

Medlem

Ja det kanske inte är så lätt fixat? Den buggen har jag råkat ut för 1 gång. BF2 måste väl ändå vara det mest avancerade spel som finns just nu? Om alla hade exakt lika hårdvara kanske det skulle vara lättare. Ja vad fan vet jag... im just a gamer

Inaktiv
Skrivet av Hellpower:

Ja det kanske inte är så lätt fixat? Den buggen har jag råkat ut för 1 gång. BF2 måste väl ändå vara det mest avancerade spel som finns just nu? Om alla hade exakt lika hårdvara kanske det skulle vara lättare. Ja vad fan vet jag... im just a gamer

Andra spelutvecklare lyckas så helt omöjligt är det inte.

Medlem
Skrivet av dosman:
Skrivet av Hellpower:

Ja det kanske inte är så lätt fixat? Den buggen har jag råkat ut för 1 gång. BF2 måste väl ändå vara det mest avancerade spel som finns just nu? Om alla hade exakt lika hårdvara kanske det skulle vara lättare. Ja vad fan vet jag... im just a gamer

Andra spelutvecklare lyckas så helt omöjligt är det inte.

Att fixa Red/Blue nametag buggen i BF2?

Medlem
Skrivet av b0bl00i:

hoppas dom går i graven!

Tja..om inte spelen passar dig så är det ju bara att inte spela dom. Att önska dom gick i graven är något själviskt med tanke på att det faktiskt finns folk som uppskattar deras spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Hellpower:
Skrivet av dosman:
Skrivet av Hellpower:

Ja det kanske inte är så lätt fixat? Den buggen har jag råkat ut för 1 gång. BF2 måste väl ändå vara det mest avancerade spel som finns just nu? Om alla hade exakt lika hårdvara kanske det skulle vara lättare. Ja vad fan vet jag... im just a gamer

Andra spelutvecklare lyckas så helt omöjligt är det inte.

Att fixa Red/Blue nametag buggen i BF2?

Nej, att leverera buggfria produkter.

Medlem

Vilka produkter? Finns ju inte spel i BF2s kaliber.

Medlem

Hellpower: Inte! Vad är då OFP om inte ett spel? Joo de är den bästa krigs simulator som finns just nu. Men när ArmA kommer så tar de ju över så klart! BF2 är ett buggit skit arkad spel som bara borde sänkas då dom gjort allt helt sanslöst dåligt redan från när de släpptes!!

Medlem

Dåligt att rankade servrar är tvingade till att köra unlocks. Att alla springer runt med samma puffror, oavsett lag, förstör känslan.

Men, men, jag kan trösta mig med att jag inte spelar orginal längre.

Medlem

- C4 tossing distance has been reduced.

ska de förstöra spelet ännu mer.. spelet dog helt när de fixade så man inte kunde hoppa och slänga c4 som folk (skjuta med handeldvapen när man hoppar kanske är en sak, men slänga en liten jävla dynamitgubbe?), nu ska man bokstavligen talat slicka tanken man ska sätta C4 på.. varför plockar de bort all action? c4 var enda vapnet som funkade liksom..

Medlem

lol orka bråka.

Jag hoppas på en nya titeln Bf Badcompany.

Bf 2142 är inte av något intresser för mej.

Medlem

Bad Company blir ju enbart singelplayer och bara på konsol?


signatur

Working as intended.

Medlem
Skrivet av Katana:

- C4 tossing distance has been reduced.

ska de förstöra spelet ännu mer.. spelet dog helt när de fixade så man inte kunde hoppa och slänga c4 som folk (skjuta med handeldvapen när man hoppar kanske är en sak, men slänga en liten jävla dynamitgubbe?), nu ska man bokstavligen talat slicka tanken man ska sätta C4 på.. varför plockar de bort all action? c4 var enda vapnet som funkade liksom..

Samtliga vapen funkar, så vad babblar du om?
När alla använde C4 som mainvapen så dog spelet, var ingen som tyckte det var underhållande och spela en match på karkand t.ex.

Och för att ta ut en tank behöver du 2 C4, eller 2 AT-skott. Så du kanske ska välja AT istället om du vill stå långt i från och döda.

Skrivet av fladder:

Bad Company blir ju enbart singelplayer och bara på konsol?

Kommer förmodligen till PC och PSP senare.


signatur

bäst

Inaktiv
Skrivet av Frazz:

Hellpower: Inte! Vad är då OFP om inte ett spel? Joo de är den bästa krigs simulator som finns just nu. Men när ArmA kommer så tar de ju över så klart! BF2 är ett buggit skit arkad spel som bara borde sänkas då dom gjort allt helt sanslöst dåligt redan från när de släpptes!!

BF2 är inte menat att vara en krigs-simulator för det första

Sen undrar jag om du ens äger BF2 ? För inte faaan är det så buggigt så det är omöjligt att spela. Det är rent löjligt roligt, och imo det roligaste multifps jag spelat.

Inaktiv

Undrar om patchen verkligen kommer idag


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Varför börjar inte alla bara spela ArmA istället när de kommer ut väldigt snart? Bättre spel hittar man inte!

Medlem
Skrivet av fladder:

Bad Company blir ju enbart singelplayer och bara på konsol?

Det utvecklas endast för konsoll, men det är både MP och SP.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Suck. Jag som hoppades på denna patch. Nu vet jag inte om jag kommer att börja spela igen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Frazz:

Hellpower: Inte! Vad är då OFP om inte ett spel? Joo de är den bästa krigs simulator som finns just nu. Men när ArmA kommer så tar de ju över så klart! BF2 är ett buggit skit arkad spel som bara borde sänkas då dom gjort allt helt sanslöst dåligt redan från när de släpptes!!

Jag köpte OFP när det kom ut. Då var det fullt av buggar! Gick knappt att spela online. Men dom har ju haft 5 år på sig. Idag vet jag inte hur det funkar? Men Armed Assault hoppas jag mycket. (Vi kommer säkert diskutera ArmA när det har kommit ut).

Medlem
Skrivet av Frazz:

Varför börjar inte alla bara spela ArmA istället när de kommer ut väldigt snart? Bättre spel hittar man inte!

Förhelvete!!!
Hur vet du det?

Medlem

så nuuuu kommer skiten!...fan


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

... och varifrån kommer informationen om patchen tro? Källa, finns det??


signatur

"The new Quake-43 game blows my mind. It's even better than Super Turbo Turkey Puncher" Timmy Rogers

12
Skriv svar