Nytt Company of Heroes-demo imorgon

Robot
Medlem
Nytt Company of Heroes-demo imorgon

Yay, tidsfördriv tills fullversion kommer


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Yippeeeee...hoppas man inte behöver en gb ram annars åker datorn ut igenom fönstret!

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Yippeeeee...hoppas man inte behöver en gb ram annars åker datorn ut igenom fönstret!

Oroa dig inte. Det räcker med 512 MB RAM för det här demot, precis som det kommer att göra i fullversionen.

I övrigt så ser jag fram emot 4 mot 4-kartorna! Med tanke på hur 3 mot 3-varianterna är online nu så lär det bli hektiskt värre.

Medlem

Jag har bara lirat singleplayer alphan - och den rockade fett. Hur var det i multiplayer? Var det bra modes man kunde lira i? Vilka sidor kunde man lira? Eller iofs, det är nog bara usa/england vs tyskland med tanke på allt man läst om spelet. Annars hade ryssarna också varit roligt att lira...eller snapphanarna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag ska fan ha mitt gfxkort imorgon, sega j*vla itpower... Jag vill spela detta spelet nu :/


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Yay, skirmish!

Ankh: Multiplayer är skitroligt, finns dock enbart 2 modes, Victory Points (Hålla punkter, få ner motståndarens poäng, mycket likt Conquest i BF-serien) samt Annihilation (MÖRDA!!11). De enda sidorna i spelet är Axis och Allies.

Medlem

Bara två veckor kvar tills full-versionen kommer! Kan knappt bärga mig tills dess, kommer spela bort otaliga veckor med det


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Yay, skirmish!

Ankh: Multiplayer är skitroligt, finns dock enbart 2 modes, Victory Points (Hålla punkter, få ner motståndarens poäng, mycket likt Conquest i BF-serien) samt Annihilation (MÖRDA!!11). De enda sidorna i spelet är Axis och Allies.

Är "Victory Points" lite som DoW när man sätter upp flaggor på punkter mm?


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Tur att man är sjukanmäld från arbetet på grund av en riktigt elakartad förkyldning. Tur att det är singleplayer, är inte så intresserad av multiplayer då ingen av mina vänner orkar spela

Medlem

Låter kanon, ska bli kul att prova både demot idag OCH den fulla versionen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

5½ timmar kvar när jag skriver detta tills kriget kan börja


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Det vore häftigt om det fanns multiplayer kartor utan basbygge!
Skulle bli mer taktik och mindre rush, kanske...


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Det vore häftigt om det fanns multiplayer kartor utan basbygge!
Skulle bli mer taktik och mindre rush, kanske...

Jag trodde det var kartor där man - precis som bana 2 i förra singleplayer demot - hade begränsat antal styrkor och inte behövde bygga.

Edit: Det var åtminstone det jag helt och hållet hoppats på. Roligare om man måste kämpa som ett djur för varje enhets skull istället för bara tänka "tja, wtf - jag får endå nya snart!". (Det är därför Combat Mission rockar )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

om jag ändå hade råd med en ny dator! snälla kan någon ge tips till en bra speldator?....typ intel D 945 3.2 ghz fast under 10.000 strecket

Medlem

am2 3500+ och 7900gt kanske.


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

kanske...hur mycket....tankar just nu förresten ner demot från download.com det går ungefär i 40 kb och ska ta 12 timmar...snälla fz få upp mirror!

Flakmonkey

Vi håller på och drar ner filmen nu i rask takt... sen ska den bara upp... å sen kan ni dra ner

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Vi håller på och drar ner filmen nu i rask takt... sen ska den bara upp... å sen kan ni dra ner

Du menar svära ve o förbannelse över att det inte går att ladda ner pga överbelastning, man har väl varit med för.
Men en FZ ftp server är bättre ingen FZ FTP server.
Jag har god tid på mig ändå så, gamespot nerladdning är klar på torsdag-fredag :).


signatur

How can we win when fools can be kings?

1
Skriv svar