Sambon vs. Transformers

Medlem
Sambon vs. Transformers

Jag har en tv kanal på min digitalbox som sänder helt nya filmer (tro på det eller ej).
Där sände de iallafall Transformers ikväll och jag såg den med min sambo.
Hon var väldigt skeptisk men tillslut så fick jag ner henne i tv-soffan.

"Hur lång är den?? Är den över 2 timmar går jag nu..." osv osv...

Detta hörde man första 15 minuterna av filmen, sen fick hon så hon teg.
Hon satt tyst och snäll, klagade lite på att ingen såg dessa robotar mitt i stan och liknande, men detta är ju faktiskt bara sant.

Hon sa till och med att Optimus Prime borde skärpa till sig, för helvete.
Detta var gulligt tyckte jag. Jag tittade på henne och hon såg verkligen arg ut, för att ((((((SPOILER VARNING)))))) han inte tog kuben i sitt bröst direkt.
Bara att hon sa hans namn, Optimus Prime, det var kvällens händelse.

Jag visade henne några bilder på Transformers från 80-talet och hon tyckte de va skitfula.
Min systerson la sig i och sa att transformers kom när han var 5 år (8 år sedan) men detta mun-skitande fick jag genast dementera med ett arm-grepp och lite wikipedia studier.

#blogg

Medlem
Sambon vs. Transformers

Enda filmen jag gått ut från bion.

Medlem
Skrivet av mullins:

Enda filmen jag gått ut från bion.

Nää, oj. Jag har läst lite på olika forum vad folk tycker om filmen och jag är nästan säker på att majoriteten gillar den, men det är väldigt blandat faktiskt Kul med sådana filmer.

Inaktiv

tjeker kan med lära sig såna namn på...alltså såna saker som förvandlar sig.. alltså såna.. ehm... råbåttar??


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
Skrivet av SwingCat:

tjeker kan med lära sig såna namn på...alltså såna saker som förvandlar sig.. alltså såna.. ehm... råbåttar??

Nej jag menar inte tjejer i allmänhet nu då Men min sambo är verkligen en sån "råbbåt??" annars.

Medlem
Skrivet av mullins:

Enda filmen jag gått ut från bion.

Varför?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av mullins:

Enda filmen jag gått ut från bion.

Annars har du krypit? Ålat, hoppat som en känguru? eller vad?

För övrigt tycker jag Transformers är en av de mest lyckade cartoon -> vita duken. Slår ju Fantastic 4, Batman, Daredevil mm med hästlängder. (inte Bartman begins.)


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

MFC
Medlem

kvinnor... vänta bara tills det kommer en starscream kamouflerad som läppstift.. då jävlar.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar