Kolla in Whirlwind of Vietnam

Robot
Medlem
Kolla in Whirlwind of Vietnam

ännu ett vietnam flopp spel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Redaktör

Nja, det ryktas om att IL-2 Sturmovik-utvecklare har ett finger med i spelet.


signatur
Medlem

Ser ut som en mod till flashpoint... floppilifloppfopp

Medlem

Tja helikopter i vietnamn kan ju vara riktigt kul om dom får till det hyffsat realistiskt och med bra känsla. Helst ska det ju inte vara allt för statiska uppdrag heller utan trevliga dynamiska kampanjer. Men visst detta såg ju inte altför sexigt ut, men men grafik är inte allt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag är postiv! Det finns ju inga helikopter sims för tillfället. (som är värda att spela)


signatur
Medlem

Förstår inte vad folk klagar på, det såg ju helt okej ut

Medlem

nja, såg ganska dött ut

Medlem

Med tanke på vem som gör det så hoppas jag på bra känsla. Kan bli en jävla hit, det här.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av RedRiver:

Jag är postiv! Det finns ju inga helikopter sims för tillfället. (som är värda att spela)

Försök få tag på "Longbow 2" om du nu inte redan har det... lite trixande, men det gå att få igång på XP..

Medlem
Skrivet av Deputy_1:
Skrivet av RedRiver:

Jag är postiv! Det finns ju inga helikopter sims för tillfället. (som är värda att spela)

Försök få tag på "Longbow 2" om du nu inte redan har det... lite trixande, men det gå att få igång på XP..

Har du mer ingående info om hur man får igång den??

Jag tycker detta spelet ser intressant ut, finns mycket flygsimulatorer men inte så många med helikoptrar så det här ska bli intressant!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Helikopter-simulatorer är alltid välkommna (:-])-<-<

Medlem
Skrivet av SubMarine:

Helikopter-simulatorer är alltid välkommna

Definitivt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

det här kan inte bli annat än bra;)

1
Skriv svar