Battlefield 2142 förspanat

Robot
Medlem
Battlefield 2142 förspanat

Sant att spelet är kul, fixxar de till vissa buggar (Tyvärr får jag inte diskutera i öppna forum) så blir det ett köp, något att spela tills QW kommer.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Verkar ju lite lumpet att dom ska ha reklam i spelet utan att göra det billigare eller liknande. Men det kanske är dyrt att ha igång rankningssystemet.

Sen att kartorna är lika låter ju inte heller så spännande

Medlem

Det måste vara monstersystem dom körde på om man kollar på screenshotsen.

Medlem

Behövs inga mosntersystem för att driva spelet. Har själv spelat betan på en kompis dator och han duglig dator. Spelet ser okej ut dock är spelkänslan kass och ser ut att bli en halvdan produkt. Tyvärr, trodde att det skulle bli bra, ser inte ut så nu...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Håll er borta från detta.....


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Medlem
Skrivet av [NympH:

"]Håll er borta från detta.....

Oh ja jag skulle inte ens spela färdiga om så nån gav mig det gratis oavsett hur skicket blir på final.. SKRÄP SKRÄP SKRÄP jag har sett bättre moddar till bf2 piska skiten ur futurefield crap.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av [NympH:

"]Håll er borta från detta.....

Oh ja jag skulle inte ens spela färdiga om så nån gav mig det gratis oavsett hur skicket blir på final.. SKRÄP SKRÄP SKRÄP jag har sett bättre moddar till bf2 piska skiten ur futurefield crap.

Point of Existence 2
Forgotten Hope 2 (när det nu kommer)

Där har vi kvalité!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Måste säga att jag gillade bf 2142. Verkar vara olika från person till person...

Medlem

Mmm stämmer... jag gillar BF2142 skarpt jag med... Men som redan sagts, dem måste fixa alla buggar, dem måste sluta låta Dice Kanada göra framtida patcher... Och det där med reklam är ju bara skamligt... Nu tror jag Dice inser sitt misstag me att sälja sina själar till EA... Dem kommer inte klara sig länge inom branchen inom EA, lär ju bli storstrejk snart i sthlm??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tyst jag sörjer


signatur

Nämen!

Medlem

Jag spelar betan och om de inte fixar de buggar som radats upp i beta forumet innan release så kommer jag inte köpa spelet. Just nu så har jag inte sett ett enda svar på forumet från någon på dice. Värdelös kontakt med beta-testarna med andra ord.

Och den version vi spelar nu, borde hete alpha....

Medlem

Reklam, fy fan vad sugigt. Finns det inga gränser för girigheten?

Det krävs tydligen ingen som helst skill för att flyga längre heller förstår jag av det jag läst. Som om det inte var lätt nog i BF2...

Kan det kanske vara så att BF2 var det sista i BF-serien man lade ut pengar på?


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

BF2142 kommer bara bli ett public spel, fullt med statshoror...klaner kommer gå till ETQW, det är jag nästan 110% säker på...

Paul Wedgewood - "strong focus on clan play"


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv
Skrivet av [NympH:

"]

Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av [NympH:

"]Håll er borta från detta.....

Oh ja jag skulle inte ens spela färdiga om så nån gav mig det gratis oavsett hur skicket blir på final.. SKRÄP SKRÄP SKRÄP jag har sett bättre moddar till bf2 piska skiten ur futurefield crap.

Point of Existence 2
Forgotten Hope 2 (när det nu kommer)

Där har vi kvalité!

Absolut, klart bättre mods till BF2 än BF2142 är.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Eh? Vad för något nytt tillför PoE2/FH2 jämfört med BF2142? Har ni ens testat BF2142 under en längre tid?

Inaktiv

Det kommer inte vara dice kanada som sköter patchningen, viskade en liten fågel.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Eh? Vad för något nytt tillför PoE2/FH2 jämfört med BF2142? Har ni ens testat BF2142 under en längre tid?

Vad för nytt POE2 tillför? Vad sägs om supply lines så att man bara kan anfalla basen vid fronten? Vad sägs om En nuke som man måste förstöra inom viss tid eftersom den avfyras annars?

Utöver det så är det förbannat roligt. Rekommenderar även Project Reality modden.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

gillar assult klasen i BF 2142


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av KnäckeHäxan:

Jag spelar betan och om de inte fixar de buggar som radats upp i beta forumet innan release så kommer jag inte köpa spelet. Just nu så har jag inte sett ett enda svar på forumet från någon på dice. Värdelös kontakt med beta-testarna med andra ord.

Och den version vi spelar nu, borde hete alpha....

Att de inte svara behöver inte betyda att de inte läser.

Sedan kan man ju inte undgå att fråga sig vilken nivå buggrapporterna ligger på när man läser kommentarerna i den här tråden. Hur många betatestar för att hjälpa till, och hur många "testar" för att få tjyvkika lite gratis? Och hu många av de som tror att de hjälper till har förståelse för vad utvecklarna behöver få för input?

På något sätt kan jag inte undgå att tro att öppen betatestning gör mer skada än nytta för ett projekt...

Medlem

Vore synd och skam om spelet inte blir bra ... det ser ju så jäkla läckert ut. Titan spelsättet lät ju dessutom riktigt tufft, men det kanske bara ser bra ut på papperet.

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]

Skrivet av the wookiee:

Eh? Vad för något nytt tillför PoE2/FH2 jämfört med BF2142? Har ni ens testat BF2142 under en längre tid?

Vad för nytt POE2 tillför? Vad sägs om supply lines så att man bara kan anfalla basen vid fronten? Vad sägs om En nuke som man måste förstöra inom viss tid eftersom den avfyras annars?

Utöver det så är det förbannat roligt. Rekommenderar även Project Reality modden.

Håller med PoE2 är riktigt jäkla kul. Har spelat det som fan senaste tiden. BF2142 suger om man jämför.

Inaktiv

Gillar 2142 väldigt mycket, har vuxit till sej...I början tyckte jag det var halvkasst men nu så väntar jag med spänning på fullversionen. Betor är buggiga och viist det är låg nivå på betaforumet, men utv3ecklarna läser där.
De kommer fixa buggarna tills spelet släpps, det är jag säker på.
Nåt annat skulle ju orsaka en katastrof större än syndafallet och big bang tillsammans...

Tant Edit: Har dratt hem PoE2, ska testas!


signatur

God coded the world in six days

Medlem

Förstår inte vad folk ser i BF2142, det är bara en ful modifikation och ett desperat försök av EA att tjäna pengar på uttjänt skit, jag spelade bf2 till förbannelse, spelet va skit hela tiden dock väldigt roligt den tid jag spelade det, sen patchade dom sönder det totalt, för att inte tala om patcharna =P orkar inte ens gå ner för den vägen. och att pumpa ut boosterpacks i form av 10$ st, det är fanimig förjävla dåligt, det ger andra utvecklare ut gratis.
Bf2142 är bara ett sista desperat drag att mjölka folk på pengar, köp ET:QW istället, det ska jag göra. Har inte hört någon person säga ett enda vettigt ord och det man sett av "betan" är inget annat än skit, rutten variant av en mod är det. Och känslan är skit. Det va dagens positivaste inlägg =P. Men de mest ärliga.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Eh? Vad för något nytt tillför PoE2/FH2 jämfört med BF2142? Har ni ens testat BF2142 under en längre tid?

Det är svårt och testa under en längre tid, du vet vad jag menar om du är beta testare....


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv
Skrivet av Sgt.Timmen:

De kommer fixa buggarna tills spelet släpps, det är jag säker på.

Hur kan du vara så säker på det...
För att de lämnade 231 buggar i BF1942?
För att de lämnade 529 buggar i BFV?
För att de lämnade 417 buggar i BF2 och dessutom skapade 68 nya?

Räkna med att releasen av 2142 inte skiljer sig något märkbart från betaclienten...

...bortsett från lite extra tutor på jeeparna.

Medlem
Skrivet av Chimme:
Skrivet av Sgt.Timmen:

De kommer fixa buggarna tills spelet släpps, det är jag säker på.

Hur kan du vara så säker på det...
För att de lämnade 231 buggar i BF1942?
För att de lämnade 529 buggar i BFV?
För att de lämnade 417 buggar i BF2 och dessutom skapade 68 nya?

Räkna med att releasen av 2142 inte skiljer sig något märkbart från betaclienten...

...bortsett från lite extra tutor på jeeparna.

haha helt rätt, detta spelet har gått i graven för längesen. skitspel

Medlem

Är det någon som har en extra nyckel att dela med sig? Vore kul att prova betan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar