Savage numera gratis

Inaktiv
Savage numera gratis

Kan ni inte lägga in det i FZ's filarkiv? Tankar i 70 kb / s ifrån dom, ungefär 10x fortare ifrån FZ. :/

Medlem

mmmm, gratis e gott!

Ska bli spännande att testa!


signatur

8)

Medlem

många gratis spel som har kommit ut nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Detta vart ju gratis för flera månader sen.. Men var tydligen många som inte visste, så det gör ju ingen skada.
Själv fastnade jag inte för det då när jag testade det, men kanske borde testa igen

Medlem

det var ju skitkul när jag betatestade! ska tanka igen. ladda för savage 2.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

e de någe bra lr vad går det ut på?:\


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem

Tänk om alla speltillverkare kunde göra så att de släppte föregångaren gratis när de släppte en uppföljare...

Medlem
Skrivet av Hypnosos:

Kan ni inte lägga in det i FZ's filarkiv? Tankar i 70 kb / s ifrån dom, ungefär 10x fortare ifrån FZ. :/

Använder turboDTA i firefox (är väl som download accelerator iom att den öppnar flera uppkopplingar att tanka samma fil TROR JAG). Tankar i full fart.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

verkar intressant , sen 70kb/s på 350meg är inte farligt tycker jag hade iofs max fart men iaf.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

tar jääte lång tid

Medlem
Skrivet av melachi:

Använder turboDTA i firefox (är väl som download accelerator iom att den öppnar flera uppkopplingar att tanka samma fil TROR JAG). Tankar i full fart.

Var får man tag på den?

sry för OT

Inaktiv

Själv har jag bara lirat demo tidigare och är helt såld på konceptet!
De har verkligen lyckats att få ihop RTS och FPS... har förbokat Svagage 2 också och ser fram emot det enormt!

För er som inte har spelat det... GRATTIS ni har nu hittat det enda lir ni behöver!

Medlem

Smart sätt att marknadsföra uppfölljaren på, fler borde följa efter:)

Inaktiv

kan man inte spela singelplayer

Medlem

Grymt schysst av dom. Kan nämna att dom också kommer släppa LAN delen av Savage 2 gratis när spelet kommer ut. Hur generösa kan dom bli egentligen??

Inaktiv

ingen som kan slänga upp en ftp eller torrent ? . .min nerladdning bara slutar efter typ 5 min som om filen vore färdig men det är den inte ? .

Medlem

Aahh... Minns när jag lirade betan/demot eller w/e det var. Gick väl sådär, men det var jäkla kul ett tag. Lirade med ett par vänner och då var det ännu roligare.
Kanske tankar det lite senare.

Inaktiv

har laddat ner patchen sep-2f men hur gör man så den fungerar

Inaktiv

bara att extrahera filerna i savage katalogen och skriver över gammla

Medlem

vad gör de externa filerna som man kan ladda ner?

Medlem

kolla på respektive sida så står det där..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar