World in Conflict <3

Medlem
World in Conflict <3

Det här kanske är en onödig blogg. Men jag måste bara säga hur mycket jag älskar World in Conflict.

Kampanjen är helt underbar. Filmsekvenserna, karaktärerna, storyn, stämningen, strida i Norge(!!) ^^ och allt... En av de skönaste kampanjer jag spelat faktiskt.

Och multiplayer? Låt mig säga så här: World in Conflict kommer betyda ungefär lika mycket för online-RTS som CS betydde för online-FPS. Det kommer bli lika populärt och kommer spelas lika mycket på stora mässor. Det kanske låter lite väl optimistiskt - men jag tror faktiskt att det kommer bli så. ^^

I love World in Conflict. <3 Synd bara att det är så fruktansvärt systemkrävande. Min dator kan maxa BioShock - men klarar knappt medium-high i WiC. Nåja...

#blogg

Medlem
World in Conflict <3

Joo det här spelet är ursäkta uttrycket jävligt braa! gött å sitta med stridsvagnarna å trycka iväg lite raketer på ryssarna lite då å då hehe

Medlem

Stämmer som fan du! Vad nickar du in-game?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Mikaelh

Men har inte spelat så mycket på sistone på grund av att min dator hänger sig. Det verkar dock ha "gått över" - så jag ska börja hårdlira WiC snart igen.

1
Skriv svar