Medlem
Ny rig!

I natt fick datornörden i mig nytt liv igen. Efter att äntligen ha fått ta i alla komponenter fick jag bygga ihop riggen och oj så fin den är nu Den lille är en Intel Core 2 Quad @ 3 GHz, ASUS BLITZ Formula SE mobo, 4 GB DDR-800 ram, 2 x 500 GB hdd, Geforce 8800 GTS 640 MB, Thermalright Ultra-120 eXtreme CPU-kylfläns, Antec P182 chassi, Corsair 620W PSU, ett noname 5.1 ljudkort och som grädde på moset en 22" tft-skärm från Samsung. Så om någon uppfattat mig som någon konsolfanboi tidigare så kallar jag det här motbeviset.

[ia=775 monoliten][ia=774 kunde varit trassligare...]

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Ny rig!

NÄJS!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

De e nääääääjs


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

P182 är ett underbart chassi, går att fixa så att kablarna nästan helt försvinner. Tog själv flera timmar på att optimera kabeldragningen så det ser riktigt fint ut nu.

Förresten, vattenkylnings nordbrygga utan att köra vattenkylning? Hur går temperaturerna på den? Noname ljudkort också?

Vila i frid
Skrivet av Dvorak:

P182 är ett underbart chassi, går att fixa så att kablarna nästan helt försvinner. Tog själv flera timmar på att optimera kabeldragningen så det ser riktigt fint ut nu.

Förresten, vattenkylnings nordbrygga utan att köra vattenkylning? Hur går temperaturerna på den? Noname ljudkort också?

Asus har flyttat kylflänsen från nordbryggan via en heatpipe runt till vänster om prollen.

Edit;
Annars: Bra saker där Patrick. personligen ogillar jag vräkiga chassin, så detdär är två tummar upp för mig.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Shit vad läskigt lik denna konfiguration var min egen...

Inaktiv

Fina saker du har där

Medlem

Sparat länge eller? D:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Väl använt utrymme i lådan ja

(Plus i kanten för de fina blåa ljusdioderna )

Medlem

Njut av datorn nu


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

men srsly, dra kablarna bakom moderkortet. vi snackar ändå p182 :/

Medlem

Pris på denna konfiguration?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar