SteelPad QcK heavy

Robot
SteelPad QcK heavy

SteelPad QcK heavy är en stor musmatta, en riktigt stor musmatta. Men är storleken verkligen allt? Vi har surfat runt på mattan och återger gärna våra intryck.


Inaktiv
FZ recenserar gigantisk musmatta

Själv använder jag Tjockt Skisspapper (TM) och är 100% nöjd!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Visst, den där musmattan är säkert skitbra.... men vart på skrivbordet ska man lägga den? jag har knapt plats för min lilla fUnc som ligger här, än mindre en musmatta som är 45 cm stor!


signatur

8)

Medlem
Medlem

Ser ut som min eyepad av corepad.. fast trippelt så tjock .. och inte 32.5 *29 *0.2 cm. Min är mer lagom. Enda övertaget mot min är nog att den kanske sitter fast bättre (tyngre).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

har den lilla QcK och den fungerar felfritt än så länge.. halvår gammal rätt precis och inte märkbart sliten än. bra glid är det med. tummen upp.


signatur

Farming is the only true way to happiness.

Medlem

har denna redan och den äger!

Inaktiv

funkar den till copperhead tro?

Medlem

haha vilket sammanträffande, jag köpte den här förra måndagen och måste säga att den är helt underbar, ända problemet är att få plats med den någonstans, men det är verkligen ett säkert köp,billig och bra, det är t.o.m svårt att skita ner denna musmatta. glider som satan på gatan!

EDIT: jag köpte denna för 149kr, FZ gick den dyra vägen verkar det som:)

Inaktiv

Jag kör med samma musmatta fast den tunnare. Helnöjd med den. Det glider på kanon och precisionen är perfekt

1
Skriv svar