Team Fortress 2 HD-filmat

Robot
Inaktiv
Team Fortress 2 HD-filmat

Ser bra ut, får väl se ifall dom släpper EP2 snart då..


signatur

¤ DFI Lanparty nF4 SLI-D ¤ AMD 64 X2 3800+ ¤ 2GB RAM ¤ Gainward 7800GT ¤

Medlem
Medlem

Jag älskar det, känns som ett gammalt "hogs of war" eller något ser sjukt skojigt ut, tycker grafiken och allt det där oseriösa våldet etc verkar grymt skoj! Bra valve! Satsa på gameplay och humor ! Grafiken e skit najs endå!

Alla vet väl hur bra Zelda Wind Waker var? Då med cell grafik


signatur

Nämen!

Medlem

Fan va coolt det ser ut, längtar!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Alltså detta ser SJUKT bra ut! Ge mig.nu


signatur

tjenare!

Medlem

Men då, vart är den nya filmen på Portal dom skulle släppa under GC '06? :/ Har inget emot det här heller i och för sig

Medlem

Ser fräsigt ut.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem

Brukar inte vara den som klagar men.... FZ:s filarkiv är verkligen uruselt sedan sista renoveringen av hemsidan.

Fullständigt omöjligt att använda med t.ex Firefox...mycket tråkigt!!

Ontopic: TF2 verkar bli riktigt roligt....kan mycket väl stjäla en hel del spelare från CS

Medlem
Skrivet av p0yac:

Brukar inte vara den som klagar men.... FZ:s filarkiv är verkligen uruselt sedan sista renoveringen av hemsidan.

Fullständigt omöjligt att använda med t.ex Firefox...mycket tråkigt!!

Ontopic: TF2 verkar bli riktigt roligt....kan mycket väl stjäla en hel del spelare från CS

Får hålla med, sällan det fungerar som det ska numera.

Medlem
Skrivet av FZ.se:

Vad tycker du? Kommer Team Fortress 2 att ta den gula ledartröjan från Counter-Strike? Gjorde Valve rätt att ersätta spelets militärtema med ett utseende som för tankarna till Pixars filmer? Kommer du att köpa spelet nästa år? Sjung ut dina åsikter i FZ:s forum!

Helt rätt! Jag tror att "Pixar"-temat är helt rätt.
Jag ska köpa det innan ni hinner att säga "fan du köpte det föra oss".


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Ser riktigt lysande ut, men jag undrar varför inte snubben med eldkastare och sjukvårdaren presenterades?


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

Dom kanske inte är riktigt klara med dom ännu,, det verkar iallafall riktigt grymt om man ser ner på team fortress 1, det är fortfarande roligt men detta ser mycker roligare ut,, Tänk att vara Spy och smyga in i basen och bara, STAB

Medlem

Haha fan ville garva i slutet=)
riktigt grymma klasser!

Maneret är ju helt underbart! Både animationer och design!

Dock tvekar jag på att detta kommer att bli en lika stor hit som CS. På trailern ser det mest ut som att detta är TF:C men med ny grafik. Om gameplayet inte är lika beroendeframkallande som CS (turbaserat och utan respawns!!) så kommer detta spel inte bli större än gamla TF.

Medlem

Tvekar stort på att detta kommer blir lika stor hit som cs! Men det ser ruskigt skojjig ut och grafiken var ju underbar:) kmr nog däremot vara ganska krävande:p


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av yarre:
Skrivet av p0yac:

Brukar inte vara den som klagar men.... FZ:s filarkiv är verkligen uruselt sedan sista renoveringen av hemsidan.

Fullständigt omöjligt att använda med t.ex Firefox...mycket tråkigt!!

Ontopic: TF2 verkar bli riktigt roligt....kan mycket väl stjäla en hel del spelare från CS

Får hålla med, sällan det fungerar som det ska numera.

Förklaring, efter renoveringen har vårt besökarantal ökat stadigt och den gamla koden i filarkivet hänger inte riktigt med i svängarna. Ny kod ska kodas så det finns ljus i tunneln.


signatur
Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Tvekar stort på att detta kommer blir lika stor hit som cs! Men det ser ruskigt skojjig ut och grafiken var ju underbar:) kmr nog däremot vara ganska krävande:p

Det är exakt det jag inte tror att det kommer bli, krävande alltså, grafiken är väldigt simpel, bara annorlunda. det fanns ett annat FPS som var liknande, kommer inte ihåg namnet exakt, typ 13 något.

inte krävde det mer:P

Flakmonkey

Lika stort som CS kommer det nog inte bli, det är helt enkelt för annorlunda och knepigt... Det perfekta med CS är ju att i princip vem som helst kan hoppa in i det och få några frags... i TF går ju allt så fort att nya spelare kommer bli enormt frustrerade och ge upp innan de ens lärt sig grunderna...

Inaktiv

Spelet har absolut en annorlunda och intressant grafisk stil, men det är fortfarande gamla TF-gameplayet, och nej, en klar majoritet av spelarna tycker inte att det är särskilt roligt. TF2 kommer att ha max några tusen spelare och ett litet men i alla fall aktivt klan-community (vilket är rätt bra ändå). Det är vad jag tror.

Skrivet av RozZy:

Det är exakt det jag inte tror att det kommer bli, krävande alltså, grafiken är väldigt simpel, bara annorlunda. det fanns ett annat FPS som var liknande, kommer inte ihåg namnet exakt, typ 13 något.

inte krävde det mer:P

Jag tycker grafiken i XII så riktigt dålig ut. Riktigt hackiga modeller som inte passade in i cartoon-shadingen. Jag tror dock detta var på grund av att de använde en cell-shadingteknik som dubblade polygoncounten, så att de tvingades att ha relativt lågupplösta modeller.

Den tekniken finns det dock inget spår av i TF2 - det ser ut som allt är gjort med shaders. Med tanke på detta så tror jag inte spelet kommer vara mer krävande än HL2.

Medlem

Trevligt, gulligt, perfekt.

Tyvärr använder dom steam, köper det inte.


signatur

Bengebolle

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Men då, vart är den nya filmen på Portal dom skulle släppa under GC '06? :/

Lugn bara lugn - FZ har inte glömt er som intresserar er för #Portal. Håll utkik på nyhetsrapporteringen under fredagkvällen - med lite tur har vi lyckats få loss en HD-upplöst Portal-trailer från #Valve inom kort (och se till att förvärma bredbandsuppkopplingen - det kommer att bli en tämligen tung nedladdning).

Vänliga hälsningar,
Peter på FZ-red.


signatur

FZ | Load "Boulder Dash", 8, 1 : Run | Var är Brad S?

Medlem

Jävlar va nice film iaf

Medlem

ser helt klart skojigt ut


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

har följt TF2 sen dom började prata om det och detta gör det inte sämre givet köp! plus att portal verkar riktigt skoj, för ni som undrar om portal, tanka hem Narbacular Drop så får ni en liten provsmakning

Medlem
Skrivet av rbnlenin:

Trevligt, gulligt, perfekt.

Tyvärr använder dom steam, köper det inte.

Steam funkar förvånansvärt bra efter de första hickups som man kan förvänta sig. Har använt det sedan HL2 kom typ och har inga som helst problem med det, man behöver ju bara ha igång det när man spelar.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

men seriöst kan dom inte släppa en enda jävla bild till spelet eller ? här står jag med 0.5mb på jobbet och vill se!

Medlem

Såg riktigt roligt ut detta!
Ep2 ser ut som ett solklart köp med allt man får med ;D

Medlem

Steam är buggit och tänk vad gulligt om Valve kunde fixa alla krashar till cs:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

123
Skriv svar