Vinnarna i FZ:s BF2142-tävling utsedda

Medlem

Soft. Laddar ner betan i 1,23 mb i sekunden

Medlem

Min nyckel fungerar som sagt inte, det får ni göra något åt *skaka med handen hotfullt*


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

In your face! och jag chansade men nu har jag 2 och jag har 2 vänner som var Sega som smör igår så jag vet inte vem jag ska ge den till av mina vänner eller så äter jag upp den

Medlem

I VOON TO! - solde min nyckel för 10öre till Gabor

Medlem

Asch, jag måste ha vart den 101'e som svarade rätt. Tur att man hann knipa sig en på fileplanet! Måste ge ett stort tack till FZ som ändå slet på att fixa problemet och fixade det fort. Många andra hade väl bara skitit i det

i am winner!


signatur

Jobbdatorn och dess tillhörande uppkoppling tycker inte så mycket om nya FZ ; /

URK
Medlem

få se om jag har fattat det rätt man kan alltså "vinna" en nyckel för att testa fel som man ska säga till EA som skitter i än som de har gjort hittils. lite i rätt rikning förut så måste man betala nu kan man vinna.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av Shock:
Skrivet av henkka:

Grattis!
Synd bara att betan är fri för alla sen igår

Nej. Betan går att tanka hem, men du måste fortfarande ha en nyckel och Fileplanets 10000+ nycklar är slut.

Aha, ok. Vilken tur att jag hann få en nyckel i tid.

Inaktiv
Medlem

Vann inte

Vilken himla tur att jag fick en från Fileplanet då!

Medlem

Senast jag vann nåt var en ölhävartävling...


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Wohoo..jag vann!! Fast det kanske inte var så mycket och hurra över! Har två keys sen förut...

Medlem

fearsome_muppet ... läs mitt PM


signatur

medlem av - <a href="http://www.the58th.com" target="blank">the 58th marine corp</a>

Inaktiv

Så idag skrev jag upp mig som medlem på FZ,
skulle inte det kunna ge en en chans till att få en Cd nykel till Betan (BF 2142) - om någon har en över så skulle jag vara duktigt tacksam om jag kunde få den

MVH Kuryakin

Inaktiv

ååh ville så gärna ha en nyckel, ingen över?

eller nån som tröttnat och kanske vill ge mig sin?
pm!

12
Skriv svar