Inaktiv
Fifa 08

Snart kommer fifa 08 i skrivande stund är det 8 dagar.
Det kommer spöa pes totalt.
det nya be a pro kommer att bli hur coolt som helst.
Jag vet ännu inte om jag ska köpa det till datorn eller om jag ska köpa en xbox 360.
Jag har inte tillräckligt med pengar till en xbox så om jag ska ha det får jag vänta med fifa ett tag.
Nån som vet hur 08 demot ser ut till xbox har det till datorn där är det kul men borde vara ännu bättre till xbox.

#blogg


signatur

Fifa 08

JAM
Medlem
Fifa 08

Jag har inga svar på dina frågor... Men jag har spelat NHL-liren från Elitserien 95 och FIFA från FIFA 96 på Sega Megadrive respektive PC och jag kan bara säga det att.. spelar det någon roll? Köp skiten på den plattform dú tycker är smidigast att spela på... Jag har t ex oftast kört både FIFA och NHL i lag tillsammans med min brorsa, så att på grund of the old days då man bara kunde ha en joypad via ljudkortet så kan jag bara spela dessa lir på tangentbordet... Så också nu... Jag kör dem på tgt.. och är inte brorsan med i samma lag låter jag helst bli...

Sen att det skulle hända så mycket från förra årets version... eeeh...hellooo? Var har du varit? Det mesta som hänt på 2-3 år är att (förutom lite skarpare grafik och fler animeringar) så har de fukkat upp en massa saker som vi gillade, in terms of att passa till lagkamrater, springbollar osv... Jag känner bara att du är ingen äkta FIFAre... Du har ingen aning om vad du pratar om


signatur

JAM .:. jamworld.se .:.

Inaktiv

Jag tror faktist att det har hänt lite.Hänger du inte med någonting du vet next generation om man inte bryr sig särskilt mycket ser man ingen skillnad men jag råkar vara en som bryr sig det verkar som du inte har en aning om vad du talar om!


signatur

Fifa 08

1
Skriv svar