"Öppen" Battlefield 2142-beta

Robot
Inaktiv
"Öppen" Battlefield 2142-beta

Hoppas fler nerladdnings ställen kommer inom snar framtid
palla fileplanet.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Det förvånar mig hur dumskallarna inte fattat än hur smidigt det är med torrent.. ist ska man trängas i nån kö på tröga fileplanet i timmar..

Inaktiv
Skrivet av Katana:

Det förvånar mig hur dumskallarna inte fattat än hur smidigt det är med torrent.. ist ska man trängas i nån kö på tröga fileplanet i timmar..

Dom fruktar torrent då det inte behöver deras "betala så får du snabbt ner filer" service.

Medlem

Estimated wait time: 47 minutes...

Ska dock bli schjyst å testa!

Medlem

ska bli skoj att testa, lär vara rätt buggigt, men ändå!

Medlem

weeeee, bara 2836 st före mig ...46 minuter

Medlem

Your place in line: 3336 of 3339

Kul


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

funkar inte för mig. loggar in på fileplanet klickar på download client eller vad det står.
står att jag ej är inloggad. loggar in igen. kommer tillbaka till fileplanet.com

fan vilken jävla skit. lägg upp en torrent snarast möjligt tack.
fileplanet är ju mer värdelöst än en kondom i vatikanstaten lol

Medlem

49 min arg hata fileplanet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av Katana:

Det förvånar mig hur dumskallarna inte fattat än hur smidigt det är med torrent.. ist ska man trängas i nån kö på tröga fileplanet i timmar..

Dom fruktar torrent då det inte behöver deras "betala så får du snabbt ner filer" service.

Det borde väl fungera, det finns ju flera piratsidor som kräver att man har en viss U/N-ratio för att man ska få ladda ner.

Medlem
Skrivet av HIDDen:

funkar inte för mig. loggar in på fileplanet klickar på download client eller vad det står.
står att jag ej är inloggad. loggar in igen. kommer tillbaka till fileplanet.com

fan vilken jävla skit. lägg upp en torrent snarast möjligt tack.
fileplanet är ju mer värdelöst än en kondom i vatikanstaten lol

Du måste väl ändå logga in för att få en nyckel.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Place in Line
3188 /4004
Estimated Wait
40 minutes

Hata hata hata Fileplanet... Hata hata hata fileplanet... Men faktiskt, en sak alla kan hålla med är att fileplanet är det sämsta j@vla b@js som finns... Synd att fz inte får dem här keysen och beta filerna... hade varit så mycket smidigare... nån på fz, kan ni inte kolla upp det...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

207/314

44 minuter... grrr........


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Inaktiv

Snälla! Kan inte alla bara VÄGRA att spela DICE's skitprylar??!! Tycker ni inte att de borde göra klart de spel de redan släppt (och som folk faktiskt betalat för) innan de släpper nya???? Jag hoppas faktiskt att BF2142 blir en megaflopp så autisterna på DICE och EA hajjar att det finns ett liv efter "guld"

Bt
Medlem

Vägra betala räcker.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Blir och testa, måste va jädra bra om jag ska ens fundera på köp.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

ingen som har fått ut det på torrent eller så?
har cd-key men palla vänta...

Medlem
Skrivet av jonza:

Snälla! Kan inte alla bara VÄGRA att spela DICE's skitprylar??!! Tycker ni inte att de borde göra klart de spel de redan släppt (och som folk faktiskt betalat för) innan de släpper nya???? Jag hoppas faktiskt att BF2142 blir en megaflopp så autisterna på DICE och EA hajjar att det finns ett liv efter "guld"

För att vara ofärdiga spel de släpper så är de jäkligt roliga att spela

Medlem

Som vanligt går tiden ner till 1 minut och sedan börjar den om på 69 minuter. Älska Fileplanet....

Medlem

Place in Line
894 /1312
Estimated Wait
44 minutes

Skrivet av Johan:

Som vanligt går tiden ner till 1 minut och sedan börjar den om på 69 minuter. Älska Fileplanet....

Samma sak hände mig... Trodde dock att jag var ett enstaka fall

Medlem
Skrivet av Cyberz:

ingen som har fått ut det på torrent eller så?
har cd-key men palla vänta...

Exact hoppas det kommer en torrent snart


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Inaktiv

woooh...49 min


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Har clienten om 17min, det löna sig att ha en subscription ändå ^^

Medlem

signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Medlem

Pssst... det är beta1, den gamla filen!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Gah! Jag hann inte få en beta key


signatur
Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

Pssst... det är beta1, den gamla filen!!

Är du säker? Den är uppladdad idag!

Medlem

tydligen den nya beta2 ska ligga på ca 1400mb??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

12
Skriv svar