"Öppen" Battlefield 2142-beta

Inaktiv
Skrivet av HaZe303:

tydligen den nya beta2 ska ligga på ca 1400mb??

Japps .. du hade rätt. Den nya filen heter:
Battlefield_2142_FP_Tuning_Beta_client2.exe

Medlem

Stog i kö 55min men nu är jag otroligt överaskad!! Måste vara nåt fel?

http://img159.imagevenue.com/img.php?image=52081_fp_122_434lo...

Inaktiv

Nedladdningen stannade på 432.8 MB...

Då blir det ingen nedladdning i dag då...

FFS...


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Medlem

Vadå hastigheten menar du?? Ja det där var riktigt snabbt för att vara fileplanet... Är det det?? Ja måste ju va det...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

HaZe: japp de är från FP. och jag är ikke betalande använadre!! Men men fort gick de iaf

Medlem
Skrivet av Frazz:

HaZe: japp de är från FP. och jag är ikke betalande använadre!! Men men fort gick de iaf

Frazz...
Kan du slänga upp den på en Torrent eller någon sida liknande www.yousendit.com ?

Hade varit najs som fan!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Var nog en av de sista som fick plats, synd att fileplanetkorven är SEGA (läs: RIKTIGT FÖRBANNAT SEGA!). Som någon annan sa; att de inte inser hur bra torrents är.

Zox
Medlem

MItt problem är att windowsfanskapet alltid själ en massa plats på min c-disk. Alltså har jag inte 1.5gb ledigt. Väntar på torrent...

Medlem

Funkar med beta 1 men det är ju 2 som gäller.. ^^

Medlem

Laxen: javisst.. men har du nån tracker att ladda up på då?

Medlem

lol oj vilken öppen beta.. nycklarna tog visst slut på en timma.. tur jag fick min

Inaktiv
Medlem

Tips har man nyckel sen beta1 så är det inga problem med att köra beta 2


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Känns nästan som om de ställt till en hel del problem i och med denna uppdatering.. Fordon som spawnar och hamnar på taket, för att sedan explodera efter en stund

Medlem

Eftersom jag är en betald medlem på fileplanet kan jag ge er länkar till de snabba servrar, de fungerar endast en stund, och kan endast laddas ner ifrån en gång, då länken är unik varje gång...

Kom in på irc och PMa "Sergej" efter länken, så kan jag ge er. (dom går på kring 1mB/s att tanka från)
irc://se.quakenet.org/fz

#fz på Quakenet

Nästan alla frågar ifall jag har kvar fler länkar.
JA, dom är oändliga, det är bara att fråga på.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av Frazz:

Laxen: javisst.. men har du nån tracker att ladda up på då?

Nej för jag kan inget om sånnt där, jag hoppades att du visste hur man kunde slange upp den på något sätt...

Men nu spelar det ingen roll, flr jag har hittat en länk som fungerar mycket bra...

http://www.p0wn.com/bf2142_beta/


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Frazz:

Laxen: javisst.. men har du nån tracker att ladda up på då?

Nej för jag kan inget om sånnt där, jag hoppades att du visste hur man kunde slange upp den på något sätt...

Men nu spelar det ingen roll, flr jag har hittat en länk som fungerar mycket bra...

http://www.p0wn.com/bf2142_beta/

Uppladdad den 27:e augusti, är inte det beta 1? Dom filerna som man laddar ner från fileplanet har client2 på slutet...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

62kb/s


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

men den e på nästan 1.4 gig så det kan inte vara någon annan


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Bara jag som tycker BF serien bara blir sämre o sämre? BF1942 var ju helt underbart, vietnam var inte lika bra som 1942 men fortfarande väldigt bra sen kom BF2 det var buggigt ooptimerat o inte lika roligt som dom föregående BF spelen. Och nu kommer det här april skämt spelet hur värdelöst som helst ingen känsla ingenting har det, fattar inte vad dom tänker med. Nu vet vi iaf vem som vart segrare av BF2142 och ETQW!

Medlem

Om det är nån villig själ som kan tänka sig att skänka sin beta key så är det bara att pm:a. Det kommer en puss i påsk som belöning!


signatur

living let die

Inaktiv

Hatt av för Sergej!

Medlem

Provade precis Beta 1 och det var inte imponerande... Det märks att grafikmotorn börjar bli gammal. Riktigt schjyst känsla när man satt i en mech och pangade, men i övrigt?

Medlem
Skrivet av artist:

Om det är nån villig själ som kan tänka sig att skänka sin beta key så är det bara att pm:a. Det kommer en puss i påsk som belöning!

Du vet väl att du fortfarande kan få tag på en nyckel på denna adress http://www.fileplanet.com/betas/bf2142_signup.aspx

n00b


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

The Battlefield 2142 Beta is now closed

Betyder nog att man inte kan få det, n00b!

Medlem
Skrivet av Smergo:

The Battlefield 2142 Beta is now closed

Betyder nog att man inte kan få det, n00b!

stfu n00b
visste ja väl...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Stfu, be4 I prawn both of u..:D

Nu tankar man betan från fz iaf:up:

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Pssst... det är beta1, den gamla filen!!

ARRRRH!! O jag som vart så glad... Aja, detta är en no-brainer för mig iaf... Dvs, givet köp


signatur

"I don't need to "Get a Life". I'm a gamer and have lots of lives!" --För mig okänd

Inaktiv

Kan man fortfarande spela bf 2142demo om ja skicka länk

12
Skriv svar