FZ förhandstittar på Unreal Tournament 2007

Medlem

Sluta plåga mig. Tantalos kval, lixom...

Ser snyggt ut och tanken med att ta tillbaka spelet mot ut99 är ju skitbra. Hoppas att de inte kommer för nära dock då jag var nästa intill sjukligt beroende av det spelet.

Iceman - du skall stå bakom UT-initiativ, inte vara negativ, då fraggar jag dig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

vem kommer att komma spela på denna grafik? kommer det ens att gå? Svårt att tro det, men går det så kommer jag nog köpa spelet


signatur

EVGA nForce650 Ultra | Intel Quad @2,4GHz | GeForce 7900 GTX | Corsair PC6400 4x1024MB | Samsung 800GB SATA2 | SB Audigy SE | Vista Ultimate 64bit

Medlem

Jag menar använder du dodgejump i strid är du ju stekt ändå ^^

hehehe då har du inte mött skilled players det hör ju jag det lool

Inaktiv
Skrivet av Mysli:

Kommer nog bli ett riktigt bra spel. Det kan iofs också bli som Quake 4, det tappade känslan helt från Quake 3 tycker jag.

Tycker både Q3 och Q4 har dålig känsla. Q2 ska de va, i q3 märker man knappt av när man träffar fienden.....
Ser fram emot att de gör det mer likt orginalet.

Medlem

nu får vi inte glömma, UT2k3 var det ett jävla tajat på att grafiken skulle vara bra, och vi vet ju alla hur "bra" de mappsen blev,,,
bättre lägga 90% av krutet på spelet, och 10% på allt som får alla 12åringar att dräggla med stora ögon.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

precis, för mig får det gärna vara Unreal Engine 2, men visst är det kul när det ser snyggt ut men jag kommer antagligen endå köra med lego grafik

Flakmonkey
Skrivet av meatball:

Jag menar använder du dodgejump i strid är du ju stekt ändå ^^

hehehe då har du inte mött skilled players det hör ju jag det lool

Det är just det jag gjort, har bootcampat med folk som lirar på ESWC och har mött både lauke och gitzzz... har ju lirat i landslaget också, även om det var en nödlösning, men vi ägde portugal iaf

Men hursomhelst så är det mot bra spelare som man inte kan dodgehoppa i strid, mot kassa spelare går det alldeles utmärkt

Medlem

du har kört imot mig med Nos, tänk på det. bara äran är som att get a tush of an anather deminsion.

vidare är det skillnad meatball på skillat folk och skillat folk

visst, håller med dig som du säger där Nos, lättare att träffa folk som dodgejumpar, men det är fasen så mycket roligare att ha en funktionen när man strövar runt, eller för den delen försöker jaga ifatt nån
likväl så är en som är gym på walldodge en fröjd att se för ögat, och det är effektivt, frågan är ju bara hur långt man kommer i UT2k7, det låter som att det handlar om en bra bit kortare än i UT2k4, vilket jag blir lite ledsen över.
finns inget roligare än att ha RL, och sen hoppa runt som en tok!


signatur

R.I.P The_maxx

Flakmonkey

varför inte spela lowgrav om du vill flyga runt ice? Grejjen är ju den att om banorna kan göras mindre så behöver du inte dodgehoppa för att ta dig fram fort. Enda du använder dodgehopp till under en match är egentligen att ta sig fram över gigantiska banor, det skulle ju ta år och dar om man inte kunde dodgehoppa... men varför är banorna så gigantiska? jo för att dodgehopp är med... Ta bort dodgehopp och banorna kan göras mindre och du tar dig fram lika fort med vanliga dodge som du gör med dodgehopp i UT2003/UT2004

Medlem

Nej, klart om tusan att man inte BEHÖVER varken dodgejump, walljump eller boostdodge (från UT2003 för de som inte vet), men kul var det Nej, behövs gör det inte. Titta på en som Fata1lity, han var inte rikitgt den som bjöd på flashiga moves, men spela duell kunde han (även om han i ärlighetens namn var ganska tråkig att titta på, till skillnad mot Zulg).

Tyckte du höll 50-området på Anta ganska bra i en av matcherna (var det Portugal?) Nosnos

Flakmonkey

Jao mot portugal, höll 50a och mini... röjde på rätt bra, men det är lätt när man lirar med bra spelare också

Medlem

Ähh, du ägde juh

Huhh fan, tog ett tag innan man hittade Nyhetsforumet. Borde inte det ligga i det vanliga forumet? Har säkert redan diskuterats. Aja, skit samma, nu hittar jag det iaf

Medlem

Gibson, jag håller med... vill komma åt nyhetsdiskussionerna via det vanliga forumet... igen.

Fan, det har inte ens kommit en demo och ni har redan börjat jalla smack om vem som äger vem... undra om det är något Epic förmedlar sublimt?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Nja, det var i UT2004 (eller om det var UT2003) som "ägandet" i landslagsmatchen handlade om. Blev ju lite offtopic som som ofta annars

Medlem
Skrivet av Nosnos:

varför inte spela lowgrav om du vill flyga runt ice? Grejjen är ju den att om banorna kan göras mindre så behöver du inte dodgehoppa för att ta dig fram fort. Enda du använder dodgehopp till under en match är egentligen att ta sig fram över gigantiska banor, det skulle ju ta år och dar om man inte kunde dodgehoppa... men varför är banorna så gigantiska? jo för att dodgehopp är med... Ta bort dodgehopp och banorna kan göras mindre och du tar dig fram lika fort med vanliga dodge som du gör med dodgehopp i UT2003/UT2004

lowgrav + insta, det skulle du gilla va? brrr

alla spelare har olika spel stilar, en del kör som fat, dvs effektivt med tråkigt.
jag kör med våld, och mera våld, fart och med våld. roligt att spela, roligt att se på, och det fungerar, därför blir jag orolig när de tar bort en massa roliga saker!
the game is Fun, its a game, not a jobb.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

[quote=zijn]

Skrivet av asker:
Citat:

Borta är Assault, Double Domination och Bombing Run.

nä då dom kommer igen som mods
8)

Hoppas verkligen det. Har inte kört mycket UT, men Domination har alltid varit ett väldigt kul spelsätt för mig.

Tycker grafiken ser jäkligt trist ut också, bara massa mörka miljöer. Finns det verkligen inga naturbanor?

Inaktiv

Fin motor... Men jag skippar nog UT2k7 och låter tripwires nya bli mitt första UE3-spel (antagligen RO "2")..

12
Skriv svar