Förföljd av hundar

Medlem
Förföljd av hundar

Inte att man bara går ut och blir förföljd av hundar så är det inte direkt. Det är mera att förföljd är Stalker och hundarna i stalker är fan elakaste fienderna i ett spel som jag har mött på. Hatar dem så mycket att jag knappt vill spela spelet, bara för att jag vet att jag kommer sluta som ett hundben. Spelet verkar helt ok och så det gör det.. Har två polare som prisar spelet åt gudarna och det är bra det med för då vill man bara spela spelet mera, men har knappt orken att köra spelet pga dom elaka hunddjuren. Vad ska man göra? Hjälp mig bullen.

Har börjat spela F.E.A.R lite mera nu också, nu har det blivit roligt än skrämmande och man har otroligt kul med alla olika vapen.. eller ja tills dom feta armourkillarna kommer då börjar man gråta och vill bara att resten av Fear teamet ska komma och hämta en så man kan komma hem och sitta och gunga fram och tillbaka i ett hörn.. Inte direkt så kanske men nära på. Bra spel där med tror att man börjar nära sig Teh End. Men som vanligt kan man ha fel.

gammal serie från förr.

#blogg

Inaktiv
Förföljd av hundar

Stalker är mycket roligare om man fattat lite, istället för massa ryska hela tiden. Själv har jag privat översättare, men tyckte det var lite skumt.

Men ja, det är jävligt scary med de där jävla doggsen, de ser inte riktigt friska ut i mina ögon


signatur

To swing is not to Wii.

1
Skriv svar