FZ tävlar ut betanycklar till Battlefield 2142

Robot
Medlem
FZ tävlar ut betanycklar till Battlefield 2142

Trevligt, hoppas man har turen med sig då


signatur

Working as intended.

Inaktiv

please give


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Woohoo beta nyckel BF2142 here I come!!

Medlem

*hoppas!*


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Oj, vilka enkla frågor!

Men varför tävla ut beta nycklar dagen innan den öppna betan ska komma ut? (ryckte )

Citat:

Tomorrow check out Fileplanet. The official time is said to be 9am PST. The beta will be freely avaialble. Current beta testers can simply download the same one, and use their current key to play.

The beta will go until the 12th of September after that. So enjoy all the play time you can get until the final version comes online.

http://forums.fevergaming.com/showthread.php?t=88199

har även skrivits en nyhet om det på BF2142.se

Inaktiv

Får man hoppas på det bästa då

Inaktiv

Någon som kan förklara hur man blir gratis medlem på fileplanet? Sidan är så sjukt dålig...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Gief. NOW


signatur

Videomupp

Inaktiv

Ja! Hoppas jag är en av dom 100 som vinner

Medlem
Skrivet av skottet:

Oj, vilka enkla frågor!

Men varför tävla ut beta nycklar dagen innan den öppna betan ska komma ut? (ryckte )

Citat:

Tomorrow check out Fileplanet. The official time is said to be 9am PST. The beta will be freely avaialble. Current beta testers can simply download the same one, and use their current key to play.

The beta will go until the 12th of September after that. So enjoy all the play time you can get until the final version comes online.

http://forums.fevergaming.com/showthread.php?t=88199

har även skrivits en nyhet om det på BF2142.se

Skrev fel..
Den kommer att släppas IKVÄLL 18.00!

Jag tror på det här rycktet...

Medlem

Får bara upp "Du har inte angett en giltig e-postadress! Gå tillbaks och komplettera din kontaktinformation." vilket jag har.

Medlem

"Du har inte angett en giltig e-postadress! Gå tillbaks och komplettera din kontaktinformation."

Wtf är detta? jag HAR ju redan matat in min email!

Detta sög ju, alltid samma jävla lullull varige gång någon beta eller demo ska släppas


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

ja jag tror också det. folk skriver om det på totalbf2142.com

Medlem
Skrivet av Laxen:

kan någon ge mig svaret på fråga nr 1 och 2. plz!

www.google.com

Medlem
Skrivet av Xancerman:
Skrivet av Laxen:

kan någon ge mig svaret på fråga nr 1 och 2. plz!

www.google.com

Funkar ändå inte, skit samma vet sätt man kan göra för att spela betan ändå...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

men varför har jag inte "glädjesticka" här för?!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Henke:

Får bara upp "Du har inte angett en giltig e-postadress! Gå tillbaks och komplettera din kontaktinformation." vilket jag har.

Kolla så att ingen mellanslag eller liknande smygit sig in före eller efter adressen.


signatur
Bt
Medlem

Tycker om FZ för att min info var redan ifylld i alla fält. Var bara att klicka in svaren och trycka skicka. Tog mig totalt 5 sekunder att tävla Tack FZ för den featuren!


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Inaktiv

Vill ha, Vill ha,Vill ha, Vill ha

Hoppas!!:)

Gillar spikens avatar: "Fat of the Land"!

Medlem

Ja man undrar ju varför ni lottar ut 100 nycklar nu när open beta ska starta hehe :). Svarade på frågorna iaf ;).

Ni som "rycker" till hela tiden och skriver "ryckte". Det heter rykte utan "c" ;). Bara så ni vet... Och nej det är ingen rykte.

Medlem

Längtar efter att få testa:):)

Medlem

*Hoppas man vinner!*

Antikvitet

Det är möjligt att öppen beta släpps i morgon, men de som är snabba med att anmäla sig kan få en nyckel redan i eftermiddag. Jag kommer strax börja markera ut de första.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Säg till när någon får ett mail ifrån dom Hoppas att jag vinner

Medlem

Jag säger det samma, denna tävling är nån vecka sen. Just med tanke på att du kommer in på Öppna Betan imorgon kväll.
Så man får hoppas att FZ delar ut nycklarna snart till dom som tävlar, annars så var det menlöst.

Inaktiv

haha hoppas man vinner nu annars blir det open beta

Medlem
Skrivet av jonas:

Jag säger det samma, denna tävling är nån vecka sen. Just med tanke på att du kommer in på Öppna Betan imorgon kväll.
Så man får hoppas att FZ delar ut nycklarna snart till dom som tävlar, annars så var det menlöst.

Det är ikväll, inte imorgon.

Inaktiv

Uppdatering:
IGN och Gamespy kommer ge ut 12 000 betakeys utan registreringskrav (man behöver inte betala). DICE och EA kommer att ge ut ytterliggare 10-11 000 betakeys.

Så helt meingslös är inte denna tävling

Skriv svar