FZ tävlar ut betanycklar till Battlefield 2142

Inaktiv

Kan ni lägga upp den nya betan här? Så man slipper FP. För jag tror samma som "Kattspya", det är nog inte rätt beta..

Medlem
Skrivet av Kattspya:

Fragzone har en betaversion i filarkivet men den är bara 1180MB stor så jag är osäker på att det är nya betan. Dock är den uppladdad idag.

Hmm... kan vara värt ett försök. Tankar den nu så berättar jag om det funkar senare. Någon på FZ som vill kommentera om filen?

Medlem

fääändå :/ jag vann inte jag som trodde jag va en av dom 100 haha

Medlem

MEN VAFAN! >_<
kan ni inte ens ha tävlingen en HEL dag åtminstone?
kom ju nyss hem från skolan..

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av Ymer:

Bra att man hade så lång tid att vara med! vem kommer hem 13.00? Inte jag iallefall

Du kan ju inte skylla på att det är FZ'as fel att nycklarna tog slut. Det var ju de 100 första och dom tog slut.

jo det gör jag. dom kunde ha haft den senare så jag också kunde ha haft en changs.

Medlem
Skrivet av abbe:

MEN VAFAN! >_<
kan ni inte ens ha tävlingen en HEL dag åtminstone?
kom ju nyss hem från skolan..

Ta det lungt vi andra som lyckades lämna iväg svar har inte sett röken om vi är lyckliga vinnare eller missnöjda förlorare...


signatur

Alfa Bertil

Redaktör
Skrivet av Dvorak:

Någon på FZ som vill kommentera om filen?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=15062


signatur
Medlem
Skrivet av KluBBaN:
Skrivet av abbe:

MEN VAFAN! >_<
kan ni inte ens ha tävlingen en HEL dag åtminstone?
kom ju nyss hem från skolan..

Ta det lungt vi andra som lyckades lämna iväg svar har inte sett röken om vi är lyckliga vinnare eller missnöjda förlorare...

och det har inte slagit dig då att du är en förlorare?


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Om någon med ett hjärta av guld har en extra nyckel ligger och skräpar så kan jag göra dom mest kinkey sakerna för att få den.. tex maila dice och säga att dom har programerat bf2 klockrent


signatur

living let die

Medlem

artist.... nakenbild på dig.. så är nyckeln din...

haha, skulle du göra det?


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem
Skrivet av KluBBaN:
Skrivet av abbe:

MEN VAFAN! >_<
kan ni inte ens ha tävlingen en HEL dag åtminstone?
kom ju nyss hem från skolan..

Ta det lungt vi andra som lyckades lämna iväg svar har inte sett röken om vi är lyckliga vinnare eller missnöjda förlorare...

det handlar om att ge alla en ärlig chans att vara med, du var åtminstone MED, inte jag.
att ha en tävling under ca 6 timmar är inte en tävling som är jämn för alla, då man kanske måste jobba eller vara på skolan eller gör andra saker som inte är vid datorn.

Skriv svar