Assassin's Creed släpps till pc

Robot
Medlem
Assassin's Creed släpps till pc

Underbara nyheter, väntar med spänning!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem
Medlem

ooh! NICE! vilken härlig start på dagen att läsa detta!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

\o/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

JAAA! Är så jäkla peppad på det här spelet

Inaktiv
Medlem

hurra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Vem vill spela konsollspel på en PC?

(och vem vill köpa en spelkonsoll för sju tusen spänn. )

Inaktiv

Yes, ännu en anledning för mig att inte köpa ps3


signatur

"Jesus loves me yes I know"

JB
Medlem

Finns det nån gameplay video som visats? För snygga och roliga/häftiga trailers/scener kan "vem som helst" göra. Det betyder inte att spelets gameplay är lika roligt.

Medlem

<3
Nu måste man bara köpa en ny datorn, sen är allt bra!


signatur

8)

Medlem

:3


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Äntligen lite "Oblivion"/Thief.


signatur
Medlem

Jag visste det :D. Här har vi ett spel jag verkligen ser efram emot. Och Ubi soft brukar inte vara helt värdelösa på att konvertera spel till pc.

Medlem

visste det...:up:


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Inaktiv

Riktigt nice ju Det här måste ju bara testas!

Medlem

OMG vad nice!!!!

Medlem

Blir nog xbox360 versionen för mig anyhoo, tror det kommer vara skönare att köra på xboxen, tredjepersons spel kan lätt vara det. ^^. Sen ligga i soffan och sneaka runt och hugga folk i ryggen, har jag aldrig gjort, måste vara skönt, gjort det i sågottsom alla spel som går på datorn. Men heltrevligt att det släpps till datorn också. ^^.

Medlem

Tack! Vad jag väntat på dessa nyheterna!

Medlem

Tror nog att det blir 360verren som låter vänta på sig, PC:n har alltid varit utanför alla "exklusivitets"deals som funnits eftersom de till viss del inte delar målgrupp och konkurrensen enligt konsoltillverkarna kommer från den andra konsoltillverkaren.

Det finns inget som säger att ubi håller på AC i ett år efter släpp till ps3 och sen släpper till pc och kanske 360.

Sen är nog spelet ingen "portning" längre, dylika hemskheter har inte förekommit på länge, nu utvecklas det mesta till sin rätta plattform från början.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Flakmonkey

Tja... GTA3 kom väl till PC ett bra tag efter att det släppts till PS2?

Skrivet av simulacra:

Tror nog att det blir 360verren som låter vänta på sig, PC:n har alltid varit utanför alla "exklusivitets"deals som funnits eftersom de till viss del inte delar målgrupp och konkurrensen enligt konsoltillverkarna kommer från den andra konsoltillverkaren.

Det finns inget som säger att ubi håller på AC i ett år efter släpp till ps3 och sen släpper till pc och kanske 360.

Sen är nog spelet ingen "portning" längre, dylika hemskheter har inte förekommit på länge, nu utvecklas det mesta till sin rätta plattform från början.

Nej de kommer garanterat att släppa det till PC och konsol samtidigt, särskilt eftersom det är Ubisoft!


signatur
Skrivet av simulacra:

Det finns inget som säger att ubi håller på AC i ett år efter släpp till ps3 och sen släpper till pc och kanske 360.

Släppa först till PS3 och senare till 360 får man inte göra för microsoft.

För övrigt, sedan wysiwyg-editorerna (what you see is what you get) gjorde intåg på allvar så utvecklas många spel mot en pc-version som har den mesta funktionaliteten.
Jag skulle snarare vilja påstå att många spel (som görs av utvecklingshus med välutvecklad teknologi) görs till PC och konsoll simultant. Om man sedan väljer att släppa PC versionen eller ej är en annan fråga...
Det skulle inte förvåna mig om många förläggare släpper PC-versioner för att de i princip får dem "på köpet" när en konsoll är den egentliga målplattformen.

Detta borde även förklara alla dessa spel som är grymt bra på konsoll men dåligt anpassade för pc-styrning.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av simulacra:

Tror nog att det blir 360verren som låter vänta på sig, PC:n har alltid varit utanför alla "exklusivitets"deals som funnits eftersom de till viss del inte delar målgrupp och konkurrensen enligt konsoltillverkarna kommer från den andra konsoltillverkaren.

Det finns inget som säger att ubi håller på AC i ett år efter släpp till ps3 och sen släpper till pc och kanske 360.

Sen är nog spelet ingen "portning" längre, dylika hemskheter har inte förekommit på länge, nu utvecklas det mesta till sin rätta plattform från början.

Nej de kommer garanterat att släppa det till PC och konsol samtidigt, särskilt eftersom det är Ubisoft!

True, ubi soft kan man lita på, kolla bara på prince of persia och splinter cell, det släpptes nästan alltid samtidigt till pc som resten av konsollerna.

Inaktiv

Jag skulle verkligen vilja undra systemkraven visserligen.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Flakmonkey

Vore dock konstigt om de kom precis samtidigt iom att det är först nu det blir officiellt att det ens släpps till PC... Sony lär ju ha betalat en summa för att det ska vara exklusivt en viss period och då måste ju Ubisoft hålla vad de lovat

Medlem

YYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS

12
Skriv svar