Xbox LIVE = skrämmande

Medlem
Xbox LIVE = skrämmande

Jag blir lite rädd, lite förbannad men inte ett dugg underhållen av att spela nya betan av Call of Duty.
Inte på grund av spelet, det kommer jag till någon annan gång, men på grund av personerna som spelar.

Några värre idioter än de som samlas på Xbox Live finns ju inte i min värld.
Så fort man kommer in på en ny server så blir man bemött ungefär:
"Where you from, fagget"
"Sweden, why are you calling me a fagget?"
"Cuz Sweden is a fagget country"
and so on...

Jag blir lite konfunderad och undrar vad detta är för skitungar?
Är det ungar som bara gör detta för att de tycker det är roligt?
Eller är det tyvärr barn som är utsatta och ska avreagera sig på personer de inte känner och aldrig kommer träffa?

Alltså missförstå mig nu inte, jag bryr mig inte om en 12årig kille från Irland kallar mig för bög (hehe) men det är inte speciellt roligt att spela ett co-op spel med en sådan här person. Känslan försvinner lite då va.

Min sambo har slutat spela UNO online pga. detta.
Varenda server hon går in på så blir hon ombedd att visa det ena och det andra.
Hon bryr sig inte heller om detta utan visar såklart, haha, skojade.
Nej men skämt å sido, det är inte roligt att spela online om man inte kan skapa en schysst stämning.

Skaffa 18års gräns på headset? Hjälper nog inte.
Skaffa 20 års gräns på Xbox live? Hjälper, men kommer inte bli av.

Jag sitter och ser inte alls fram emot att skaffa ett online spel förrens det blir lite ordning på servrarna. Jävla skitungar

Daniel, 26årig gubbe.

#blogg

Medlem
Xbox LIVE = skrämmande

Äh va fan, är ju bara kul att sitta och idiotförklara jänkare över Live.

Medlem

Haha, kan bara hålla med! Däremot har jag bara stött på det när jag spelat Halo 2 hos en polare, tur att jag inte fått det i CoD4. Håller man sig till mindre mainstream spel så slipper man sånt.

Medlem

Ah, men okey. Jag kanske låter lite för allvarlig med mitt inlägg. Men det är ändå ett jävla jidder på alla servrar jag varit på idag. Jag tyckter faktiskt det kan vara rätt så roligt på UNO, men inte när man vill in och ska spela ett "seriöst" online spel so to say. Men, jag är lite känslig kanske

Medlem

Åldersgränser hjälper inte ett dyft. Smartaste vore om alla spel hade en A-Hole Button(H3), supersnabb muting.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Jag tycker de skulle ha en funktion liknande den där man kan undvika speciella personer som du spelat mot. Fast i den nya funktionen skulle du kunna blockera en hel nation. Amerikaner= nej tack!

Skämt åsido så träffar jag på trevliga och otrevliga människor från precis alla länder. Har stött på många svenska idioter. Sen att USA är överrepresenterade, det är en annan sak.

Inaktiv

hade hjälpt om det ens fanns en server browser

Inaktiv

Tycker också att nivån på spelarna ofta är väldigt låg, så brukar hålla mig till att spela med vänner only.

Medlem

Tips. Gillar du att inte spela med en person så kan du välja bort dem så att du inte hamnar med dem igen (i match making / ranked iaf). Välj deras GamerCard, Välj Rep (tror jag) och sedan sätt dem som NOT Prefered Player. Nu slipper du dessa i framtiden.


signatur

"Never give up! Never surrender!"

Inaktiv

Håller med, väldigt tråkigt. Men det får man leva med. Fast jag brukar göra som Mordochai redan förklarat.

Medlem

Tyvär så skulle inte Min 20 år hjälpa. Då sorgligt många 20+:are beter sig exakt likadant...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det är precis likadant när jag kör Gears of War på XBL, går nog inte att komma ifrån :S Om man inte bara spelar med kompisar och mutar alla andra

Medlem

20 årsgräns på XBL? Då får inte jag spela.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

"Zon: Alternativa"

Är det inte den zonen som är till för att snacka skit och grej?, ändra till Recreation eller nått sånt


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar