Nya bilder från UFO: Afterlight

Robot
Medlem
Nya bilder från UFO: Afterlight

Starcraft 3D? Ser najs ut, tyckte föregångarna var riktigt bra trots att de inte äger lika mycket som X-Com.


signatur
Medlem

Kan de inte bara släppa Xcom igen fast med lite upphottad grafik. De här efterföljarna är nämligen inte i närheten av originalet.


signatur

Bicycle races coming your way, so forget all your dutys oh yeah!

Medlem
Skrivet av Fifty:

Kan de inte bara släppa Xcom igen fast med lite upphottad grafik. De här efterföljarna är nämligen inte i närheten av originalet.

Håller med


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

ja vore underbart med en upphottad version av Xcom - Terror from the deep


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

PaZ
Medlem

Jag föredrar nog första spelet i så fall. Terror from the deep var ju bara en karbonkopia. Svårare, javisst, men lite sämre tycker jag nog..

Sen gillar jag iofs 3:an ganska mycket också..

Medlem

gillar inte utseendet ett dugg... så barntecknat

Medlem

Jag ser verkligen fram emot denna - som vissa sa så är Ufo - enemy unknown bäst men jag håller alltid tummarna på en värdig utmanare. Men dock kunde dom laggt in någon variant av deathmatch multiplayer eller något också...hade varit roligt (lite som fallout tactics eller gamla hederliga lasersquad)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av PaZ:

Jag föredrar nog första spelet i så fall. Terror from the deep var ju bara en karbonkopia. Svårare, javisst, men lite sämre tycker jag nog..

Sen gillar jag iofs 3:an ganska mycket också..

Ja precis, ett nytt #UFO: Enemy Unknown


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Bab
Medlem

UFO - Aftershock gav mig i princip samma känsla som UFO: Enemy Unknown. Det var helt klart i samma anda och tog genren frammåt. Synd bara att Aftershock var så fruktansvärt buggigt. Jag hade massa problem med det och fick tyvärr ge upp spelet pga ständiga krasher och framförallt korrupta saves. Var inte roligt när spelet började krasha varjegång man försökte ladda sin senaste save. Synd på ett så bra spel att det aldrig fick en slutlig patch som fixade alla buggar.

Hoppas dom kan få det här nya spelet mer buggfritt för jag gillar verkligen den här typen av spel.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

1
Skriv svar