"Playstation 3 tar över våren 2007"

Robot
Medlem
"Playstation 3 tar över våren 2007"

Joo, det kanske kan vara sant. Ifall de kan få ner priset så att medelsvensson kan köpa den. Tror knappast att särskilt många familjer har råd att köpa en Ps3a utan nöjer sig nog hellre med en Wii eller ett 360 som är billigare.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jooo dåååå


signatur

Nämen!

Flakmonkey

Kanske inte medelsvensson... men kanske medeljapanen?

Medlem

Japanskt branschmedia har sagt att den är för dyr.

Min åsikt är: Emotion Enginge.


signatur

1338 - One Step Above

Flakmonkey

Tror nog att Sony kommer sänka priset om de måste, de är ju inte korkade... såna idioter som jag och många andra kommer köpa den direkt, så de kommer inte ha några problem att sälja de första miljonerna... problemet uppstår ju senare och de vet nog själva vad som måste till... känns att det står för mycket på spel för att Sony inte ska sänka priset... jag menar nu handlar det ju inte bara om konsolmarknaden utan även blu-ray vs HD-DVD...

Medlem

Ja nog får de ta och dra ner priset litegrann, det är ju rubbat mycket pengar. Blir att vänta ett tag innan jag köper den, inte sett några releasetitlar jag vill ha heller så lika bra det, får bli en 360 i november när GoW kommer, och så köper man lite Lost Planet på det.


signatur
Medlem

hmm tycker 360:n har fler intresanta spel på gång än ps3 ..enda till ps3 som verka lockande är ju metal gear solid 4 typ .. och eventuellt kommande FF ..

medans 360 har en himmlans massa ..


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

hmm tycker 360:n har fler intresanta spel på gång än ps3 ..enda till ps3 som verka lockande är ju metal gear solid 4 typ .. och eventuellt kommande FF ..

medans 360 har en himmlans massa ..

Håller med där!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Flakmonkey

det lustiga är att när 360n precis skulle släppas så lät det precis tvärtom... då var det PS3 som hade alla intressanta spel trots att samma spel var utannonserade till 360 då som nu... lustigt hur spel helt plötsligt kan bli intressanta för att något blivit dyrare än väntat ^^

1
Skriv svar