Testa Call of Juarez online

Robot
Medlem
Testa Call of Juarez online

Finally

Medlem
Medlem

FZ måste vara snabbare med slänga in filerna på FTPn.

Medlem

Kan ju kanske va kul nån minut.

Medlem

Om du tycker det är kul i en minut har du ingen känsla för vilka spel som är bra.

Medlem
Skrivet av Frazz:

Kan ju kanske va kul nån minut.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Frazz:

Kan ju kanske va kul nån minut.

Medlem
Skrivet av igloo-:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Frazz:

Kan ju kanske va kul nån minut.

Men jag prövar ändå


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av igloo-:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Frazz:

Kan ju kanske va kul nån minut.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Är jag den enda som inte får upp en enda server i listan?

Medlem

SÄMST SÄMST SÄMST SÄMST! Kvalitén på nya spel går ju ner ett snäpp för varje dag som går. Just Cause demot var ju ett jävla skämt, och det här.. omg.. Outlaws va ju roligare och det släpptes för 9 år sen!

Medlem

men din noob du får ju skapa en server, någon måste ju vara den första lixom...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Nej, Laxen... det finns inga servrar... och ingen joina min server på 20min. Något är fel...

Väldigt enkel och tråkig bandesign förövrigt.

Medlem

Man blir fortsatt förvånad över alla tattare till kodare och designers som blir anställda och får släppa spel. Fan, finns det ingen som kan göra något rätt längre? Allt suger ju tamefan :(.


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Får väl spänna på mig mitt hölster och polera mina 6 skjutare ikväll. Stan är inte stor nog för oss alla, vi möts i gryningen (försöker ni fly så genskjuter jag er i passet).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

knas... ni måste komma på ngt.

Detected server någon?

Skrivet av Ankh:

Får väl spänna på mig mitt hölster och polera mina 6 skjutare ikväll. Stan är inte stor nog för oss alla, vi möts i gryningen (försöker ni fly så genskjuter jag er i passet).

A'm in


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Mack:

SÄMST SÄMST SÄMST SÄMST! Kvalitén på nya spel går ju ner ett snäpp för varje dag som går. Just Cause demot var ju ett jävla skämt, och det här.. omg.. Outlaws va ju roligare och det släpptes för 9 år sen!

jag trodde just cause skulle bli rätt så bra?

Medlem

ja med, men det var en stor besvikelse, det ända som var bra var grafiken, fast den var bara bra på vissa plan...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

jag fick ett virus (type_win32) , vet inte ifall det är felaktigt men får inte igång spelet ^^

Medlem
Skrivet av Mack:

SÄMST SÄMST SÄMST SÄMST! Kvalitén på nya spel går ju ner ett snäpp för varje dag som går. Just Cause demot var ju ett jävla skämt, och det här.. omg.. Outlaws va ju roligare och det släpptes för 9 år sen!

varför var CoJ så dåligt då? Kom med lite argument vettja..

Själv diggar jag mp, var ju skitkul Härligt att kuta runt med 2 revolvrar och panga lite, finfin grafik också Riktigt snyggt designade banor

Medlem

igloo- Japp mitt kaspersky sa till x antal gånger under intsallation! Och jag kan inte starta spelet utan att inaktivera kaspersky.. Sen att spelet som jag sa skulle va kul 1min inte ens va de i 10sec är en annan sak

Skrivet av Mack:

SÄMST SÄMST SÄMST SÄMST! Kvalitén på nya spel går ju ner ett snäpp för varje dag som går. Just Cause demot var ju ett jävla skämt, och det här.. omg.. Outlaws va ju roligare och det släpptes för 9 år sen!

....:( och vad är det som är dåligt med CoJ då? har du spelet eller? och sluta jämföra med Outlaws för det är inte i samma division. Outlaws spelade man när man lirade cheops vilket vill säga på stenåldern.


signatur
Medlem

Det funkar ju inte, jag får inte upp några servrar! wtf?

Någon som har samma problem?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Demot funkar inte för mig. Har nån annan detta problem isåfall en lösning kanske.

Medlem

Hittar inte heller några servrar... provade att starta en och ha den igång en stund, men inga kom in. Har hävt blockeringen från min brandvägg också så det är inte det som är fel. Ville ju panga lite indianer o cowboysare ju!


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Ska jag se grafikmessigt så tycker jag det sög, det var inte snyggt för en femma.
Jag hitta dock ingen server att hoppa in på och köra lite fighter på så hur spelkänslan är kan jag inte svara direkt på, det återkommer jag med senare.
Men det första intrycket var inte bra.

Medlem

OM MP har samma känsla och stil som SP så måste jag påstå att jag spelat ett av de sämsta spelen i år. Hårda ord från en hård man


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ähh, alla vet ju att redmac är äkta tunnis


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

testa Sp demot då? Jag tyckte det var förbenat bra, dock långa laddningstider optimera mera


signatur

Nämen!

12
Skriv svar