Testa Call of Juarez online

Inaktiv

Det här tyckte jag inte om... Hade sett fram emot detta spelet, men nej...

Inaktiv

Blir säkert grafikbuggar för mej, kan det bero på mutor från Nvidia?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Jag kom till menyen, men när jag skulle leta efter servers eller starta egen server låste det sig. Får väl kolla min brandvägg sen, men det verkar som om det är lika slöa laddningstider fortfarande.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Laxen:

ähh, alla vet ju att redmac är äkta tunnis

hehe, jo det är väl så. Har homer som min förebild

Men det är synd att CoJ är så förbenat dåligt gjort, hade så stora förhoppningar på denna titel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av jonas:

Ska jag se grafikmessigt så tycker jag det sög, det var inte snyggt för en femma.

Isf är det din dator som suger, sett bilderna på officiella hemsidan? Spelet är ju sjukt snyggt.

Medlem

LoL. FZ gav mig virus :<

hela tiden när jag installerar demot, så kommer jag till hälften, då löper F-secure amok och skriker "virus, virus"

Vetefan vad som är fel.

Medlem
Skrivet av Made:
Skrivet av jonas:

Ska jag se grafikmessigt så tycker jag det sög, det var inte snyggt för en femma.

Isf är det din dator som suger, sett bilderna på officiella hemsidan? Spelet är ju sjukt snyggt.

Exakt, SP demot var ju fan helt okej, faktist riktigt kul om ni frågar mig... Lite krävande bara. Men man ska ju upgradera snart endå, Geforce 8 (eller en r600, har itne bestämt mig än) och Intel Duo 2 ftw. Så var man redo att ta sig an Crysis och Ut2k7 (samt CoJ)

hade gött!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

era noobs jag får upp servrar och det är helt okey faktiskt ägde alla dårå men ah det blir inte kul i längden inget spel som kommer hålla i sig men alltid kul o lana lite med polarna ...

Inaktiv

spelet suger ju

Medlem

Nudie.sE >> Istället för att bara skriva era noobs så kanske du kan säga hur du fick det att fungera? eller har du bara hittat LAN servrar?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

jag har testat spelet och provade internet servrar ingen problem än... men ibland före kommer lite lag.
kannon western lir.

Skrivet av Light:

LoL. FZ gav mig virus :<

hela tiden när jag installerar demot, så kommer jag till hälften, då löper F-secure amok och skriker "virus, virus"

Vetefan vad som är fel.

Ett råd, använd inte F-secure och anvand inte antivirus när du installerar något!


signatur
Medlem

hittade ett allvarlig bug när man stänger spelet så finns den fortfarande kvar i minnes hanteraren .

i bland verkar demot ha problem att kontakta master servern.
hoppas dessa bug blir fixade i full versionen

12
Skriv svar