Kane & Lynch: Dead Men

Robot
Kane & Lynch: Dead Men

I ett litet rum med vitmålade väggar, lågt i tak och en påträngande belysning föser de in oss. Vi är fyra europeiska journalister som ska få en specialvisning i Eidos monter på Games Convention, en privat visning som är få förunnad.


FZ förkollar Kane & Lynch: Dead Men

Verkar väldigt häftigt med "ihopvävd" coop och singleplayer. Tänker att det kan vara kul om man har fastnat nånstans, så kan man bara köra det med en kompis som är lite bättre...

Medlem

Ge mig nu


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

ser tufft ut, blir nog bra


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Ser riktigt bra ut, brutalt med. Dessutom är det våra favoritdanskar som utvecklar \o/

Medlem

Jag tror faktiskt det kommer bli ett helt jävla underbart spel. Läste en stor artikel i XboxLife, det hade ungefär samma intryck.

Medlem

Jag fastnade aldrig för Hitman men detta ser lovande ut


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Verkar onekligen intressant. Gillar verkligen Hitman spelen (i alla fall första och senaste) så man får ju hoppas att de får till det ännu en gång.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Nice spel, ska lätta skaffas

Ser ut att bli mästerligt jag gillade både Hitman spelen och Freedom fighters, men detta ser ju ut att sätta en helt ny spelstandard! Gött de!


signatur
Medlem

Riktigt lovande. Mer lovande än Army of Two (som jag tycker påminner lite om detta).

Medlem

ser kul ut. Tycker om film känslan som finns där


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

vore skoj om man fick spela som lynch och man tappade kontrollen över honom ibland och man fick se sig själv gå omkring sådär.. kunde vara lite eternal darkness över det ju

Inaktiv

Det ser fint ut

Medlem

Ser riktigt fedt ut. Kommer införskaffas.


signatur

Detta kan bli riktigt bra!

Medlem

Kan bli bra indeed! Och ser väldigt coolt ut! Och coop!!!! :D. Blood money var ju bra så detta kan utan tvekan oxå bli bra, danskarna vet nog vasd dom gör

Medlem

BEhövde bara läsa co-op för att jag skulle älska det.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

ser mycket bättre ut än hitman

1
Skriv svar